Dlaczego wszyscy śpią akurat wtedy, kiedy ja nie śpię?

Re: Dlaczego wszyscy śpią akurat wtedy, kiedy ja nie śpię?

rozalka
Wyobraziłam sobie tę scenę z "Conana":)
Ja mam coraz fajniejszą pracę i mogę sobie robić wolne, jak śniegu napada:) Uwielbiam swoje życie:)

Re: Dlaczego wszyscy śpią akurat wtedy, kiedy ja nie śpię?

Re: Dlaczego wszyscy śpią akurat wtedy, kiedy ja nie śpię?

rozalka
A o rolnictwie myślałeś? To dopiero jest raj podatkowy:)

Re: Dlaczego wszyscy śpią akurat wtedy, kiedy ja nie śpię?

Re: Dlaczego wszyscy śpią akurat wtedy, kiedy ja nie śpię?

rozalka
To już słyszę kolejną księgową, która odradza:) Ciekawe dlaczego?
Przecież ziemię może Ci uprawiać kto inny:)
12