Do Darrio

Re: Do Darrio

Dla mnie rozdawanie żółtych kartek przez Lothara za jakieś błahostki, a przymykanie oka na wulgaryzmy Loli, to nie jest problem. Jeśli nie podoba mi się tak mało obiektywna i niesprawiedliwa moderacja (skasowanie wszystkich moich postów przez Lothara, oszczerstwa Loli itp.), to po prostu staram się jak najmniej tam pisać i przebywać. Kapitan poruszył ten problem i jest rozgoryczony , ponieważ wczoraj zbanowali go za jakąś błahostkę o "jaskółkach i jeżach zimujących na poddaszach Pragi". Więc mu odpisałem :)

A czy Kapitan jest całkiem bez winy? Hmm...  Jego "wina" polega na tym, że  daje w kość niektórym hipokrytom  i czasami też używa do tego niewybrednych środków (ale najczęściej stosuje żart i sarkazm). Poza tym, w porównaniu to Loli, to chyba jakiś anioł... Jeśli kasują Kapitana czy Dario za czepialstwo, to również powinni kasować Lole czy Drapaka... Jeśli tego nie robią, to ich wiarygodność jako moderatorów kuleje i wygląda tak, jak wygląda...

Re: Do Darrio

da®®io
no to " aby " stała się na NA szarą-prominentną eminencją zalogowaną pod ohydnym niekobiecym awatarem znanym z awanturnictwa na Onecie - teraz Atlantyda ma dwóch ideowych skrzydłowych chroniących się pod parasolem - drapaka i lolę

Re: Do Darrio

Może ten męski awatar Loli, to jakiś jej ukłon w kierunku LGBT? Może jakaś odwilż idzie i niedługo Lothar albo Drapak też wstawią sobie tęcze w awatar? Zresztą z tego, co widzę, to Drapak już od dłuższego czasu wstawia (na Atlantydzie; w komentarzach) jakieś obrazki przebierańców wyłapanych z parad równości... Więc kto wie, czy nie mam racji...

Re: Do Darrio

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Spotkajmy się w realu i wyjaśnijmy sobie kilka spraw na spokojnie :) https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=QvbiVi0_-Ww
12