Do Joli :)

Re: Do Joli :)

Sputnik
3 grosze - Zawsze brak...

Re: Do Joli :)

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Wysłałem Tobie na e-mail swoje foto :)
Proszę o dyskrecję.
Zobaczymy czy można Tobie ufać :)
Ale że do mnie wysłałeś swoje zdjęcie???
Oj, to błąd
Teraz je roześlę do wszystkich koleżanek i będą Cię podrywały na wszystkich możliwych portalach. Nie zaznasz spokoju
Albo, co gorsza, zacznę spać z laptopem pod poduszką.
Musisz naprawdę uważać, bo grozi Ci niebezpieczeństwo.
🦋🦋🦋

Re: Do Joli :)

Sputnik
Zagrożenie - Level Hard! :) 0

Re: Do Joli :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
No dobra... Szukałem wszystkich metod i ch**
Zobaczymy w ten sposób https://youtu.be/yrSi7BEmiR

Re: Do Joli :)

Sputnik
<nabble_embed>https://youtu.be/yrSi7BEmiRg</nabble_embed>

Re: Do Joli :)

Jola! :)
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Wysłałem Tobie na e-mail swoje foto :)
Proszę o dyskrecję.
Zobaczymy czy można Tobie ufać :)

Taki fajny chłopak, a tak niefajnie czasem się zachowujesz...:))

A zdjęć mam kilka, chyba zapomniałeś.
Nikomu dalej nie przekazywałam, możesz spać spokojnie! :)

Re: Do Joli :)

Re: Do Joli :)

Jola! :)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
[...]

Nie strasz Krzyśka, bo śmignie Pendolinem w nieznanym kierunku i ....zabłądzi!😁
1234