Do Joli :)

Re: Do Joli :)

Sputnik
Obiecujesz...

Re: Do Joli :)

Sputnik
Użytkownicy Forum gotowi myśleć, że wysłałem Tobie nudesy :)

Re: Do Joli :)

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola! :)
Jola! :) napisał/a
Przylażczka napisał/a
Ale że do mnie wysłałeś swoje zdjęcie???
Oj, to błąd
Teraz je roześlę do wszystkich koleżanek i będą Cię podrywały na wszystkich możliwych portalach. Nie zaznasz spokoju
Albo, co gorsza, zacznę spać z laptopem pod poduszką.
Musisz naprawdę uważać, bo grozi Ci niebezpieczeństwo.

Nie strasz Krzyśka, bo śmignie Pendolinem w nieznanym kierunku i ....zabłądzi!😁
Więc to było do Ciebie, czy może Ci zaufać. Powiem tak, nie wiem, co byś mogła zrobić z jego zdjęciem. Ja swoje stawiam koło cukru
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Do Joli :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola! :)
A żebyś wiedziała! Znam tajemne skrytki :) Swoją drogą zastanawia mnie jeden fakt w rozpowszechnianiu przez Ciebie i Twoich kamratów fake newsów - skoro wirusa nie ma a szczepionki są BE to dlaczego tak na potęgę się tym tematem wspólnie podniecacie? Nie ogarniam tego.

Re: Do Joli :)

Jola! :)
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
Więc to było do Ciebie, czy może Ci zaufać. Powiem tak, nie wiem, co byś mogła zrobić z jego zdjęciem. Ja swoje stawiam koło cukru

Ojjj, nie wiem jaka postać musiałaby to być, by mój apetyt na słodkie mogła powstrzymać!

Może moje zdjęcie, ale raczej nie będę próbować!😅

Za to Tobie gratuluję!👌😁

Re: Do Joli :)

Jola! :)
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
[...]

A może wysil się choć ociupinkę?
Gdybyś był nieco bardziej inteligentny niż zakładałam, wiedziałbyś dlaczego....:)

Niemniej, niech będzie, podpowiem.

Lubisz być oszukiwany,  ty i twoi bliscy?
Ja nie, i widać nie tylko ja.

A ty może nie prowokuj z nudów....

:)

Re: Do Joli :)

Sputnik
15 moich bliskich miało covida a 4 wylądowały na cmentarzu.
Uważasz, że brak mi odwagi bądź inteligencji, bo się zaszczepiłem??? Niech to więc w Twojej ocenie będzie eksperyment medyczny z mojej strony dla potomnych.

Re: Do Joli :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
1234