Do Rebeliantki

Perełka
Jolu,  dlaczego pozwalasz siebie oceniać i nazywać "zołzą" przez biegnącą do przebudzenia pod skrzydłami lothara?

Re: Do Rebeliantki

Jola
Perełka napisał/a
Jolu,  dlaczego pozwalasz siebie oceniać i nazywać "zołzą" przez biegnącą do przebudzenia pod skrzydłami lothara?

Hej Perełko, mam świadomość, że czasem jestem niezłą zołzą :)

Poważniej, jeśli chodzi o komentarz Kawusi, to nie odpowiedziałam, bo czasem już zwyczajnie mi się nie chce.
Biegnąca Do Przebudzenia Pod Skrzydłami Lothara jest bardzo pod wpływem samozwańczego maga ...pod ."urokiem" raczej :)