Do Sir Wiliama :/

sputnik
Witaj. Skoro to Hyde Park to wolno wygłosić co ma się na myśli nie obrażając, tak? Nie jest tajemnicą, że chodzę na marsze KOD a dlaczego? Ponieważ są łamane wszystkie możliwe prawa zdrowego rozsądku!
Po pierwsze -Kobiety są zmuszane do rodzenia martwych zdeformowanych płodów!
Po drugie -Smoleńskie makabreski z grobami co jest patologią!
Po trzecie -kto nie z Mieciem tego zmieciem!
Po czwarte -Konstytucja! Ale akurat tu nie ma co się rozpisywać bo  szkoda klawiszy co przegłosuje pisowska zawierucha to ich.
Dalej podpunktów nie będę wymieniał bo nie ma sensu ale społeczeństwo zostało masakrycznie podzielone a Sir Wiliam jest tego dowodem, że jestem jakimś komuchem, złodziejem!!!
Do Sir Wiliama -to co mam na sumieniu to mandaty, którymi mogę sobie wytapetować mieszkanie :)
Mam tylko jedno życzenie! Szanujmy się bo nie wiesz kim jestem :)
https://youtu.be/u8o47kbnihQ

Re: Do Sir Wiliama :/

Wiliam
Już nie płacz, przecież przeprosiłem czy to moja wina że większość kodu to dzieci i wnuki Ubeków i WSIoków chodź sobie gdzie chcesz, przecież te kobiety rodzące potworki przez PiS o których piszesz to dowód na ogromne spustoszenie w twoim myśleniu ech żal mi cię trochę.  Pochwal się ile dzieci urodziłeś albo  co ważniejsze wychowałeś  może rzeczywiście coś o tym wiesz.

Re: Do Sir Wiliama :/

Pulp
Byłam raz z Siorą na KODzie w zaszłym roku.Nigdy więcej ,sama nie lubię PiS ale ci ludzie zioną nienawiścią a połowa uczestników to komuchy albo jakieś wdowy po ubekach. A teraz no to dopiero widać jak bronią ich uposażeń i co tu o tym sądzić. Wnioski są proste więc jeśli ktoś tam chodzi i współdziała z komuchami, nie powinien mieć  pretensji gdy się to nazywa po imieniu.  A co Sputnik nam napisze o prowokatorze Diduszce który położył się udając rannego do kamery tvn u nas Diduszki na Ukrainie Tituszki.