Do grającej szafy grosik wrzuć

Re: Do grającej szafy grosik wrzuć

dziewczyna w perłowej sukience napisał/a
"To tylko ja" - Natalia Piotrowska (nowość)
Bardzo fajna piosenka, a przy okazji przypomniała mi się dziewczyna o nicku "Tylko_ja" vel Gwiazdka. Pisywała wiele lat temu, na tym najstarszym forum "Magia" (gdzieś lata 2007 -2009).

Re: Do grającej szafy grosik wrzuć

dziewczyna w perłowej sukience
Ten post był aktualizowany .
Pewnie ona tez ciebie zapamiętała "Milord" (In-Grid)

Re: Do grającej szafy grosik wrzuć

dziewczyna w perłowej sukience napisał/a
Pewnie ona tez ciebie zapamiętała "Milord" (In-Grid)
Tego nie wiem, ja w każdym razie pamiętam :)

Re: Do grającej szafy grosik wrzuć

dziewczyna w perłowej sukience
"Uprowadzenie Agaty. Oczy"

Re: Do grającej szafy grosik wrzuć

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna w perłowej sukience
Co dwa grosze, to nie jeden:)
https://youtu.be/kSX1RAkb4Jk

Re: Do grającej szafy grosik wrzuć

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna w perłowej sukience
"Cudzy scenariusz" Magda Maciejec

Re: Do grającej szafy grosik wrzuć

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna w perłowej sukience
Hunter "Easy Rider"
12