Do kogo idealnie pasuje ten opis?

Re: Do kogo idealnie pasuje ten opis?

Sputnik
Chcę rozmawadziać z Twwoim menedżem :))) https://youtu.be/T6HBwXq0_CA

Re: Do kogo idealnie pasuje ten opis?

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
<nabble_embed>https://youtu.be/T6HBwXq0_CA</nabble_embed>
To sie nie otwiera

Re: Do kogo idealnie pasuje ten opis?

Re: Do kogo idealnie pasuje ten opis?

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Bo trzeba wyjść ze swojej rudery. Myślisz, że tacy antyszczepionkowcy, antysystemowcy to co robią innego jak gniją we własnych norach i rozsyłają paranoiczne teorie.
Jutro mam drugą dawkę i brak lęków :) Pozdrawiam zdrowy rozsądek :)

Re: Do kogo idealnie pasuje ten opis?

Kpt.Wojtek
To jest oficjalne. Senat Stanów Zjednoczonych ogłosił dziś:

💥cyrk Korona to kłamstwo

💥Media ukrywają prawdę

💥Big Pharma i WHO poniosą odpowiedzialność

To prawdziwa wiadomość o boomie. I CO TERAZ?? PŁASKOZIEMCY I FOLIARZE?
Tłumaczenie na polski: https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=jJM8-SSw8n0&feature=youtu.be klikacie na ikonkę narzędzi na dole  filmu, wybieracie: napisy: angielski: tłumaczenie na polski.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=4164632280249577&id=100001085384117

Tytul watku rorbieganej lolki:
Oficjalnie Senat Stanów Zjednoczonych ogłosił: cyrk korona, to kłamstwo

Posluchalem tej konferencji prasowej i widze, ze Lolka zapomniala i w tytule i w tych trzech "bombach" postawc na koncu znaki zapytania.

Ale tak juz z nia jest - nawalila na srodku podworka a najmadrzejsze inaczej narodowe kury zlecialy sie dziobac:))

Re: Do kogo idealnie pasuje ten opis?

Sputnik
Paranoicy mają w zwyczaju manipulowanie faktami.
Innymi słowy - sytuacja zawracania "kota ogonem".
Nie chcę się pastwić nad stanem psychicznym bo to choroba! Jak ich całe to forum.
Z mojej strony - end off topic!
Dzięki! Cześć!
12