Dobrej nocy i miłego weekendu :)

Re: Dobrej nocy i miłego weekendu :)

Miałem na myśli to, że ostatnio wole czytać fora niż na nich pisać. Poza tym ja się chyba mobilizuje pod wpływem adrenaliny. Jeśli mnie solidnie wkurzysz to Tobie tez napiszę nudny elaborat

Re: Dobrej nocy i miłego weekendu :)

KTOŚKA

Re: Dobrej nocy i miłego weekendu :)

Ana? Pewnie szaleje gdzieś na forum i toczy kolejny pojedynek. Widziałaś jej awatar ze szpadą?

Re: Dobrej nocy i miłego weekendu :)

KTOŚKA

Re: Dobrej nocy i miłego weekendu :)

Ta sama
Co tam Ana kiedy ja jestem :)

http://youtu.be/ofmBgLEsthU

Nie róbcie się sentymentalni bo idę spać :)

ps.szpada? jest zarąbista :) podoba mi siem :)

Re: Dobrej nocy i miłego weekendu :)

KTOŚKA

Re: Dobrej nocy i miłego weekendu :)

Ta sama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ta sama
Ide poczytac forum :) A idziecie na czata ? to dajcie znac :)