Dobry cytat na dziś

Re: Dobry cytat na dziś

Sputnik
"Chcesz mieć dzieci jak brylanty... Stosuj polskie anty" - Wesele Smarzola :)

Re: Dobry cytat na dziś

Kto dawał farmie instrukcje, co robić?

Czy to Kreml? Czy trzaskano je masowo wewnątrz ABI? Nikt o tym nie mówił. Inni dziennikarze powiedzieli jej, że właścicielem farmy jest Jewgienij Prigożyn.

Przetrwanie jego oficjalnych interesów zależało od reżimu, świadczył bowiem Kremlowi usługi cateringowe. Prezydenta Putina znał osobiście od lat 90.

 Spędził dziewięć lat w więzieniu za rozbój[13]. Później miało wyjść na jaw, że zatrudniał też najemników, którzy walczyli w wojnach Kremla od Ukrainy po Syrię.

Czasem nadarzała się okazja, kiedy Ludmiła mogła zaobserwować, że farma należy do znacznie większej sieci.

Na przykład kiedy w lutym 2015 roku został zamordowany polityk opozycji Borys Niemcow, zastrzelony z pistoletu Makarowa na moście tuż pod wieżami i cebulastymi kopułami soboru Wasyla Błogosławionego na placu Czerwonym,

kierownicy średniego szczebla na farmie zaczęli nagle wpadać do wszystkich biur i dawać trollom bezpośrednie instrukcje, jak należy to komentować na dużych rosyjskich portalach głównego nurtu i pod którymi artykułami.

Farma pracowała w jednym rytmie z całym kompleksem dezinformacyjnym rządu. Nikt nie miał czasu, by czytać te artykuły, ale wszyscy dobrze wiedzieli, co pisać.

Trollom nakazano siać zamęt wokół tego, kto naprawdę stoi za morderstwem: Ukraińcy, Czeczeni, Amerykanie?”.

Fragmenty pochodzą z książki pt.: „To nie jest propaganda. Przygody na wojnie z rzeczywistością”.
Autor: Pomerantsev Peter.

Re: Dobry cytat na dziś

Ten, kto da się podpuścić, przegrywa

„Hejtowanie to nowy cybersport ludzkości.

Igrzyska, które organizujemy, żeby zdalnie łamać ludzi.

Pozbawione jakichkolwiek racjonalnych podstaw komentarze,

mające jeden cel — wywołać reakcję.

Ten, kto da się podpuścić, przegrywa”.

— Maciej Frączyk, Zeznania Niekrytego Krytyka

Re: Dobry cytat na dziś

„Gdyby ludzie czytali te same książki, żyliby w tym samym świecie”.

—  ​Olga Tokarczuk, Księgi Jakubowe.

Re: Dobry cytat na dziś

Sputnik
Właśnie wczoraj skończyłem czytać zaskakująco dobrą książkę :)
"W labiryncie" Donato Carrisi :)

Motto przewodnie to - TA GRA JEST W TWOJEJ GŁOWIE :)

Polecam miłośnikom klimatycznych kryminałów. Bardzo szybko się czyta.

Fabułą jest mieszanina szwedzkich kryminałów, "To" Stephana Kinga, trochę lajtowego Mastertona i "Donie Darko"...

Obejrzałem zwiastun filmu na podstawie książki i odniosłem wrażenie, że książka powstała na podstawie filmu :)

Dla zainteresowanych nie ma to znaczenia ;)

https://www.filmweb.pl/film/W+labiryncie-2019-836498

Re: Dobry cytat na dziś

Droga do szczęścia:

„Utrzymuj swoje serce wolne od nienawiści,

a umysł od zmartwień.

Żyj prosto, oczekuj niewiele,

dawaj dużo.

Rozprosz słońce, zapomnij o sobie,

pomyśl o innych.

Wypróbuj to przez tydzień, a będziesz zaskoczony”.

— Norman Vincent Peale

Re: Dobry cytat na dziś

Nienawidzimy wszystkich prócz nas!
-Obłąkana Speluna

Re: Dobry cytat na dziś

Sputnik napisał/a
Nienawidzimy wszystkich prócz nas!
-Obłąkana Speluna
Sputniku, nie obraź się, ale to,
co napisałeś, pasuje również do Ciebie.

Równie dobrze pasowałoby:

„Nienawidzę wszystkich oprócz  siebie!”

—  Sputnik

Wnioskuję po przeczytaniu niektórych Twoich komentarzy odnoszących się do polityki, do osób po drugiej stronie politycznej barykady czy chociażby do osób z sąsiedniego forum.

Nie jest Ci szkoda marnować życia i czasu na wylewanie żółci w Internecie?

„Jeśli nienawidzisz osoby, zostajesz przez nią pokonany”

 — Konfucjusz

PS. Ciebie i Drapaka najchętniej wysłałbym na jakiś kurs panowania nas emocjami albo chociaż do poczytania sobie dobrych książek na ten temat. ;p