Dobry cytat na dziś

Re: Dobry cytat na dziś

da®®io
cytat z " koduj.pl "
Systemy autokratyczne są właściwie nie do
pokonania w demokratycznych wyborach i... to jest cała prawda w temacie, ze tego nowotworowego pis-u nie uda się w ciągu najblizszych 5-ciu lat opozycyjnym demokratycznym siłom obalić

Re: Dobry cytat na dziś

"Dostrzegać swoje błędy – to inteligencja. Przyznawać się do nich – to pokora. Więcej ich nie popełniać – to mądrość"

 - Thomas Alva Edison

Re: Dobry cytat na dziś

„Nauczano tu, że w każdym człowieku znajdzie się dobrą stronę, nawet w takim, który zda się największym nikczemnikiem. Tak i ja zacząłem rozumieć, że każdy ma swój interes, który chce zrobić i który jest dla niego dobry, i żadna to wina.” - Nachman.

Fragment z książki "Księgi Jakubowe" Olgi Tokarczuk.

Re: Dobry cytat na dziś

„Żyjemy w smutnej epoce, w której łatwiej jest rozbić atom niż uprzedzenie”.

 –Albert Einstein

Re: Dobry cytat na dziś

"Jeśli tracisz pieniądze, nic nie tracisz.
Jeśli tracisz zdrowie, coś tracisz.
Jeśli tracisz spokój, tracisz wszystko."

Bruce Lee.

Re: Dobry cytat na dziś

"A prawda jest jak sękacz,
składa się z wielu warstw,
które kręcą się wokół siebie,
raz siebie zawierają,
a raz same są zawierane przez inne.

Prawda to jest coś, co można wyrażać wieloma opowieściami,
bo jest jak ten ogród, do którego weszli mędrcy:
Każdy widział co innego."

Fragment z książki "Księgi Jakubowe" Olgi Tokarczuk.

Re: Dobry cytat na dziś

"Konkurują ludzie mali. Współpracują duzi. Pomagają wielcy."

 -Autor nieznany.

Re: Dobry cytat na dziś

"Nie obawiaj się być inny. Obawiaj się być taki jak inni."

-Autor nieznany.