Dobry cytat na dziś

1 ... 45678910 ... 12

Re: Dobry cytat na dziś

„La Stampa”, jeden z najpopularniejszych dzienników włoskich, po wizycie prezydenta Dudy, swój artykuł zaczyna od słów:

 „Wszystkiemu winna jest tęcza

i pisze dalej:

„Kraj o najnowszej historii rozgniecionej przez dwie kolejne dyktatury, który nie czuje się zrozumiany na Zachodzie i marzy o stworzeniu odrębnej tożsamości na Wschodzie, do tego stopnia, że uwierzył w bajki o inwazji muzułmańskiej, choć imigranci nie sięgają tu choćby 1 proc. populacji. Kraj, który dziś wierzy w spisek homoseksualistów i zamierza zerwać konwencję o zwalczaniu przemocy wobec kobiet. Oto nowe twarde starcie cywilizacyjne” i dodaje, że „przyszłość Polaków jest bardzo niepewna”.

Źródło <<--

Re: Dobry cytat na dziś

"Nas nie przekonają, że białe jest białe, a czarne jest czarne"

- Jarosław Kaczyński.

Re: Dobry cytat na dziś

„Odwaga nie zawsze ryczy. Czasami odwaga to cichy głos pod koniec dnia mówiący: „Jutro spróbuję ponownie”.

- Mary Ann Radmacher

Re: Dobry cytat na dziś

„Najwyższym wynikiem edukacji jest tolerancja” - Helen Keller

„Miłujcie swoich wrogów”, mówi Pismo. Moja przybrana matka zawsze dodawała: „Przynajmniej bądź dla nich uprzejmy”. - Patricia Briggs, Moon Called

„Mam dobry pomysł, gdy spotkasz kogoś innego wyznania, a on zechce się pokłócić o Boga. Mój pomysł jest taki, że słuchasz wszystkiego, co ten człowiek mówi o Bogu. Nigdy nie dyskutuj z nim o Bogu. Najlepiej powiedzieć: „Zgadzam się z tobą”. Potem idź do domu i módl się, jak chcesz. To jest mój pomysł, aby ludzie mieli pokój w kwestii religii ”. - Elizabeth Gilbert, Jedz, módl się, kochaj

„Tolerancja nietolerancji to tchórzostwo”. - Ayaan Hirsi Ali

„Tolerancja nie polega na braku przekonań. Chodzi o to, jak twoje przekonania prowadzą cię do traktowania ludzi, którzy się z tobą nie zgadzają ”. - Timothy Keller

„Nigdy nie oceniaj nikogo
po tym, jak wygląda,
ani książki po okładce;
Wewnątrz tych zniszczonych stron
jest wiele do odkrycia ”
 - Stephen Cosgrove

Re: Dobry cytat na dziś

„Można wiele powiedzieć o człowieku po tym, jak radzi sobie z trzema rzeczami:

- deszczowym dniem,
- zagubionym bagażem
- i splątanymi lampkami choinkowymi”

Jakkolwiek splątane są w tym roku lampki, wiem, że poradzisz sobie z tym beztrosko. Wesołych Świąt!"

~ Maya Angelou

Re: Dobry cytat na dziś

„Nieważne, jak trudna jest przeszłość, zawsze możesz zacząć od nowa”.

- Jack Kornfield

Re: Dobry cytat na dziś

Mogę dwa słowa do szefa?
"Dwa słowa"

Re: Dobry cytat na dziś

Dzień dobry, taki fajny cytat na dziś.:

"Nigdy nie mów o sobie źle, inni zrobią to lepiej"

Re: Dobry cytat na dziś

Sputnik
"Szanuj szefa swego bo możesz mieć gorszego"
Maksyma stara jak świat.
Miłego dziona 😊

Re: Dobry cytat na dziś

Kpt.Wojtek