    teściowej, babci, siostry, żony,

    Córki i córciej koleżanki

    I mąż jej też będzie wkurwiony.

    I nie będziecie spać spokojnie,

    I wasze łóżko nie zapłonie,

    Bo z kobietami na tej wojnie

    Lepiej stać po tej samej stronie.

   Mateusz Damięcki
Nie każdy kurdupel zostaje Napoleonem:) "Wężykiem, wężykiem"
Mądry wódz ustępował pola kobietom, bo wiedział, że przegrana bitwa będzie ujmą na honorze, a wygrana nie przyniesie chwały.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Dobry cytat na dziś

„[...] Przyjąłem wtedy strategię — utrzymywaną do dzisiaj — zgodnie z którą nie odpowiadam na żaden hejterski komentarz w sieci.

Wielokrotnie w myślach układałem możliwe reakcje i odpowiedzi, zdarzało mi się żyć tymi historiami, ale nigdy tego nie zrobiłem:

nigdy nie wdałem się w dyskusję z hejterem.

Dzisiaj z perspektywy czasu uważam, że wybrałem dobrą strategię”.

Fragment z książki „Psychologia hejtu”, autor: Mateusz Grzesiak.

Re: Dobry cytat na dziś

Sputnik
Dobre... Niestety wdawałem się w dyskusję z hejterami. Dziś nawet myślałem o tym i z perspektywy czasu uważam to za czas stracony nie licząc zdartych klawiszy. Innymi słowy szkoda nafty. Najciekawszy jest fakt, że wszystkie inwektywy, które głoszą dotyczą Ich samych...
Kapitan dobrze nakreślił ten stan rzeczy - ich zwyczajnie na innych portalach zignorowali. To sroga kara gdyż brak targetu, to brak pożywki.
Reasumując doprowodza to do samozaorania niczym rak, pasożyt... Co ciekawe mają naturę narcystyczną nie polegającej na prawdzie.
Krótki klip ale za to treściwy 🤭
https://youtu.be/9o-kKmT672Y
Pozdrawiam 🤗

Re: Dobry cytat na dziś

Kpt.Wojtek
Sputnik napisał/a
[...]
Czesc.
Nie tylko na innych forach ale na samej wyspie. Zobacz ile osob tam pisze 5 - 6 . Sylvia zafascynowana "nowa" Gorniak wkleja vlogi o teoriach spiskowych, a ci gadacze i zydozercy nawet nie bardzo potrafia sie skladnie i na temat wypowiedziec.
Loti poprawia swoj wizerunek wklejajac pochwaly:

do mnie
Panie Wojtku,

Spotkanie z Panem to była ogromna  przyjemność.

Pana profesjonalizm, wiedza i doświadczenie daje mi wielki spokój.

Serdecznie pozdrawiam xxxxxx

i zaczyna wklejac zdjecia transow zeby przywolac drapaka:))

Ludzie przestaja tam pisac bo ile lat mozna cztac o Zydach i komunistycznej UE.

Re: Dobry cytat na dziś

Sputnik
Cześć :) Mam tam swoje Wiewiórki i dostaję info co tam słychać.
Ten list pochwalny do Lotiego przypomniał mi scenę z Alternatywy 4 jak Anioł pisał do spółdzielni o swoich zasługach w imieniu lokatorów.
Loti dostał zlecenie na wywołanie do dyskusji starej kadry. Środki nieważne byleby frekwencja była.
Nie wyobrażam sobie sytuacji by ręka mi drgnęła na klawiszach by tam się zalogować.
Bzdury jakie tam piszą świadczą o ich desperacji - innymi słowy brak publiki. Można to nazwać samozachwytem, samouwielbieniem.
Sorry ale nie chcę po nich jechać bo po pierwsze szkoda czasu, po drugie nie warto, po trzecie nie chce obgadywać. Po czwarte poziom żenady - Level Hard więc...
Niech się bawią dobrze ze swoimi teoriami. Jak pisałem - znajomość z nimi uważam za definitywnie zakończoną.
Trzymaj się i pozdrawiam serdecznie 😉

Re: Dobry cytat na dziś

Pull up! Terrein ahead! https://youtu.be/lbWgybxYzvQ

Re: Dobry cytat na dziś

Tupolewizm...   Ile hejtu dostałem bo racjonalnie wytłumaczyłem katastrofę lotniczą. Wstydliwą bo kontrolowaną bez usterki sprzętu.
Pierwszy przybiegł Lothar, że Wolak nigdy się nie poddaje. Dalej Drapak, że alleluja i do przodu!
Reszta dalej... Że zamach!!!

Re: Dobry cytat na dziś