Dobry cytat na dziś

Re: Dobry cytat na dziś

da®®io
Polska do tej pory kwalifikowala zgony od koronowirusowe wg. wlasnych kryteriow doszukujac sie chorob wspoistniejacych, ale teraz zobowiazana zostala do przyjecia tego co nakazuje WHO, a więc najpewniej w wymiarze statystycznym liczba zmarlych w tej epidemii znacznie wzrosnie gdy glowna przyczyną zgonow obarczy sie koronowirusa

Re: Dobry cytat na dziś

da®®io
skoro teraz nagle mamy 43 zgony a kilka godzin temu było ich 35 to znaczy, ze ta weryfikacja zalecana przez WHO juz zaczyna być wprowadzana

Re: Dobry cytat na dziś

Lwiczka9
No to teraz pójdzie "jak z płatka"///:(

Re: Dobry cytat na dziś

Dziekuję...Równiez Ciebie serdecznie pozdrawiam Szu. Fakt,dystans sie wyrabia ...latami...Dzis na zoomie spotkałam sie z moja joginska lokalna grupa,pospiewalismy,pomedytowalismy...A kolezanka w slusznym wieku,czyli babcia...stała na głowie,łał:) Warto przepuscic emocje przez ciało,dac im popłynac..i minąc...Cwiczyc uwaznośc i bycie tu i teraz.  No i kwarantanna,ale..od mediów...TV...

Re: Dobry cytat na dziś

Cytat na dziś:

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od was nie wymagali" - Jan Paweł II

Re: Dobry cytat na dziś

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
oto jak premier Morawiecki nieoficjalnie-zakulisowo stopniował sytuację podczas rozwoju epidemii
" najpierw mówił o "nowej normalności", a
nieco później już o "półnormalności",
"quasinormalności" - widać zatem było, że rósł jego sceptycyzm
i to ze robi dobra minę do złej gry

Re: Dobry cytat na dziś

"Słabi ludzie szukają zemsty, silni wybaczają, a inteligentni ignorują."

L.A. Casey - Alec

Re: Dobry cytat na dziś

Cizia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mary Lou
Bruce lee studiował normalną filozofię żaden zen.
12345 ... 17