Dobry cytat na dziś

Re: Dobry cytat na dziś

Sputnik
Krzysiu...

Re: Dobry cytat na dziś

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Lubię gry indywidualne. W zespołowych też czuję się dobrze ale ad-rem. Gry zespołowe mają pewien fehler albo przywilej gdyż można swe niedociągnięcia np. niewypracowana forma po zimie, to jebut - zrzucić winę na współpartnera... Czy to jest uczciwe? Uwielbiam grę w tenisa i szachy. Pretensje po porażce mogę mieć jedynie do siebie.
Do czego zmierzam, de facto. O czym sportowcy-celebryci, wszyscy trąbią! Wszystko jest w dyńce! Bez doppingu ma sie rozumieć.
Muzyczka na tę okoliczność...

Re: Dobry cytat na dziś

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
Kpt.Wojtek napisał/a
Czesc!

Ja rywalizacje widze jako dzialania pozytywne. To zdrowa idea i pomaga w rozwoju czlowieka jak i spoleczenstwa.

Problem w tym, ze sporo "czlowiekow"  pojmuje rywalizacje inaczej.
Jak widza, ze wyzej nie wejda to staraja sie na wszystkie sposoby zrownac tych z gory do swojego poziomu a potem jeszcze ich przydeptac.
Cześć, ja jednak postrzegam rywalizację negatywnie. Zawsze ten wygrany patrzy na przegranego z góry, bo okazał się lepszy, przegrany zaś gorszy.

Rywalizacja to walka. Po walce zaś pozostają zgliszcza. Tak się nie buduje świata, tylko go burzy.

Rywalizacja jest powodem rodzenia się w ludziach kompleksów lub poczucia wyższości. A przecież każdy człowiek, absolutnie każdy w pewnych dziedzinach rozwija się szybciej, a inne go zupełnie nie interesują. Każdy więc jest mistrzem w swoim fachu
Witaj. Odpowiem tak: Dobrze, ze sa ludzie zdolni, ale sa tez ludzie zdolni do wszystkiego.

Re: Dobry cytat na dziś

"Więc mówisz, że nie trzeba się uczyć, nie trzeba zgłębiać tajemnicy świata, lata nauki, profesorzy, książki na nic, kiedy mamy filmy z żółtymi napisami"

"Piosenka dla szurów" to kawałek Bartka Skrobisza nagrany we współpracy z prof. Krzysztofem Filipakiem, dr hab. Tomaszem Dieciątkowskim, dr Michałem Toczyńskim, dr Pawłem Kabatą, dr rezydentem Carlo Bieńkowskim i Krystianem Przybyłowskim z kanału Brodata Medycyna. Utwór nagrano specjalnie dla osób, które sprzeciwiają się wszelkim programom szczepień." Cały artykuł <--

Re: Dobry cytat na dziś

Re: Dobry cytat na dziś

Cnoty niewieście - Hasło wymyślone przez debila!

Re: Dobry cytat na dziś

Przyłaszczka
szuw napisał/a

[...]

Nie podoba mi się ta piosenka pełna wyzwisk i nienawiści. Nie lubię ludzi, którzy uważają się za lepszych tylko dlatego, że przeczytali kilka książek więcej, napisanych przez ludzi też uważających się za lepszych, mądrzejszych. Bo co? Bo mają tytuły? Ale nie mają szacunku dla drugiego człowieka, dla jego odmiennych poglądów.

Niech się szczepią ci, którzy zostali przekonani, że to jest słuszne i niech zostawią w spokoju tych, którzy tak nie uważają. Czy to nie jest proste?

Ja uważam, że kampania promujące szczepienia została źle poprowadzona i dalej jest źle prowadzona, Ludzka natura jest taka, że nie lubi przymusu i zawsze będzie się temu przymusowi sprzeciwiać.
🦋🦋🦋

Re: Dobry cytat na dziś

Przylażczka napisał/a
[...]

Dziękuję za opinię Przylażczko,
lubię czytać Twoje komentarze, ponieważ komentujesz poruszany temat, a nie osoby. Zgadzam się z Tobą, że każdy powinien mieć swobodę wyrażania swoich myśli i nikt nie powinien nas za to obrażać.

Wspominałem o tym jakiś czas temu na czacie.

Jak unikać hejtowania oraz samemu nie stać się hejterem:

 Najważniejsze, to znać własną wartość (to trzeba sobie wypracować). Jeśli znasz własną wartość, to wiesz, że żaden internetowy hejt, atak, agresja czy plotka nie są w stanie Cię obrazić i umniejszyć tej wartości.

Wtedy nie musisz reagować na każdą zaczepkę i bronić swojej wartości, bo dobrze ją znasz.
Nie przejmujesz się tym, co inni sobie pomyślą, bo Twoje poczucie własnej wartości wynika z samoświadomości, a nie z tego, co o Tobie myślą i piszą inni.

A co z tym filmikiem?

 Myślę, że to jakiś głos rozpaczy, krzyczący, że tak wielu ludzi woli dzisiaj słuchać szarlatanów i pseudonaukowców niż fachowców na temat szczepień, czyli lekarzy, profesorów, wirusologów itp.

Ja np., rozmawiałem ze znajomą, która jest wirusologiem (jeszcze na początku pandemii) i jej zdanie było takie, że warto się szczepić, ale żeby trochę poczekać (kilka miesięcy), bo to nowe szczepionki.

To nie jest tak, że tylko zwolennicy szczepień nadużywają inwektyw w dyskusji publicznej, ponieważ ja (przynajmniej tak mi się wydaje) częściej spotykam się z obelgami antyszczepionkowców w stronę ...szczepionkowców niż na odwrót.

A to tylko niektóre przykłady:

Agresja kierowana w stronę lekarzy <<-.

Napady i podpalenia punktów szczepień <<-.

"Najlepsze, że oni porównują szczepienia do zagłady II wojny światowej, a sami zachowali się jak podczas nocy kryształowej".

Różne dziwne postaci, które kierują ruchem antyszczepionkowców.
Nawet grupy paramilitarne <<-, przypominające te z Donbasu czy "zielone ludziki".

Antyszczepionkowcy paradują w mundurach Wojska Polskiego <<--

Antyszczepionkowcy mówią: nie słuchaj lekarzy, bo oni są przekupieni przez korporacje zajmujące się produkcją szczepionek.
A co ciekawe nie przeszkadza im często słuchać szarlatanów produkujących i czerpiących zyski z lewostronnej witaminy C i podobnych specyfików.

Równie dobrze można powiedzieć, że antyszczepionkowcy są przekupieni przez organizacje i różne siły specjalne mające na celu siać zamęt i dzielić społeczeństwo.

Kogo, więc słuchać?

Zdrowy rozsądek podpowiada mi, żeby słuchać jednak lekarzy, profesorów, a nie specjalistów od lewostronnej witaminy  i szarlatanów takich jak np. Jabłonowski / Olszański (18+).

https://www.fronda.pl/a/przypominamy-uwazajcie-na-aleksandra-jablonowskiego,93110.html

Poza tym lubię Cię i szanuję bez względu na to, jaką masz opinie o szczepionkach. Myślę, że ten filmik nie jest kierowany do takich osób jak Ty, ale jest kubłem zimnej wody dla tych, którzy kompletnie nie przyjmują żadnych argumentów i na dodatek reagują agresją. Pozdrawiam :)

Polecam ciekawy artykuł <<--