Dobry poświąteczny wieczór :)

Wenus
Czy wszyscy cali, zdrowi i nieprzejedzeni? ;)

Re: Dobry poświąteczny wieczór :)

Kpt.Wojtek
Ze mna wszystko okeej.

Re: Dobry poświąteczny wieczór :)

Wenus
Wczoraj identyczna "przemiła" Kicia potraktowała mnie pazurami bo ponoć nie tak ją pogłaskałam po tylnej łapce. Mam nadzieję, że jesteś mniej agresywny ;)

Re: Dobry poświąteczny wieczór :)

dziewczyna z perłami
Umiarkowanie zadowolona.

Re: Dobry poświąteczny wieczór :)

Wenus napisał/a
Wczoraj identyczna "przemiła" Kicia potraktowała mnie pazurami bo ponoć nie tak ją pogłaskałam po tylnej łapce. Mam nadzieję, że jesteś mniej agresywny ;)
Agresywny? W takim stanie...  Teraz juz leepiej, to moge podrapac nowa scianke

Re: Dobry poświąteczny wieczór :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Czyli coś jak szklanka do połowy pełna.

Re: Dobry poświąteczny wieczór :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Czyli Ty też drapiesz, trzeba na Ciebie uważać ;)
Mnie po Świętach nic się nie chce, nawet drapać. Można powiedzieć, że leniwiec przy mnie to ma ADHD ;)))

Re: Dobry poświąteczny wieczór :)

dziewczyna z perłami
Otóż to.  Dobre porównanie