Dobrze jest po całym dniu pracy obejrzeć Dziennik TVPis :)

Dobrze jest po całym dniu pracy obejrzeć Dziennik TVPis :)

Sputnik
Człowiek tyra jak wół i nie ma zwyczajnie czasu zapoznać się z informacjami, być na bieżąco... Skrót informacji i wszystko jasne :) Dla tych co mają podobnie jak ja :)
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=FdwP_Ztvsuw

Re: Dobrze jest po całym dniu pracy obejrzeć Dziennik TVPis :)

Lwiczka9
Niezle ,niezle Sputniku....Gdyby nie bylo tragiczne..dzieki!
Dobrej nocki,spij bez snow o wielkiej Polszcze.....

Re: Dobrze jest po całym dniu pracy obejrzeć Dziennik TVPis :)

da®®io
podoba mi sie postulat Trzaskowskiego, ze należałoby zlikwidować tvp info bo to jest bezczelna, zakłamana, manipulancka propagandowa tuba rządowa finansowana za publiczne pieniądze