Drapaku

Re: Drapaku

Drapak
Hm... tak było ale już nie jest to miejsce jest całkowicie odnowione ...Mój teść odbywał w nim dwa lata temu kwarantannę  :) a resztę okolicy znam i Górę Żar i Tamę i Tresnę i Żywiec :) kilka razy w życiu obszedłem piechotką zalew Żywiecki :)
Miłego :) na dziś wygląda to mniej więcej tak ...
https://www.dreamestate.pl/inwestycje/kurort-kozubnik

Re: Drapaku

Sputnik
Dzięki za info 👍

Re: Drapaku

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
drapaku. mnie Ruch wisi i powiewa, ale jak mogliście przegrać 0:2 z ŁKS taki mecz? daliście " białym z Retkini " szansę na umocnienie się w czołówce tabeli

Re: Drapaku

Drapak
da®®io napisał/a
drapaku. mnie Ruch wisi i powiewa, ale jak mogliście przegrać 0:2 z ŁKS taki mecz? daliście " białym z Retkini " szansę na umocnienie się w czołówce tabeli
No też mi przykro było :( ale nie zawsze świeci słoneczko :)
Aaa wybieram się do twojego ZOO egzotarium obejrzeć może sobie na dwa trzy dni przyjadę  coś się uda pooglądać :)  no Pałac Poznańskiego bo tam jeszcze nie byłem a i jadę PKP ale jakieś trudności tam są cholera bo bezpośrednio jakoś nie idzie doszukać