Duga-3 czyt. "Dzięcioł" lub "Oko Moskwy".

Duga-3 czyt. "Dzięcioł" lub "Oko Moskwy".

Umówmy się, że nie będę tu wklejał definicji z wiki jak inni :) - tylko własnymi słowami.

Duga-3 to radar międzyhoryzontalny do łowienia pocisków batalistycznych a raczej sygnałów.
Długo by o radarach rozprawiać jak działają itd...
Ad rem...
Duga miał, miała specyficzny sposób nadawania sygnałów /co pamiętam bawiąc się radiem jako gówniak/. Rajcowało mnie to i miałem dostęp do sprzętu z racji znajomości personelu na Okęciu.

Sygnał wyglądał mniej więcej tak..

Re: Duga-3 czyt. "Dzięciął" lub "Oko Moskwy".

Sputnik
Działkę mam w optymalnym położeniu, że nie mam zasięgu na UKF/FM aczkolwiek AM łowi z Luxemburga :)

Znam tylko pasma lotnicze a na CB to tylko kanał 19 bo szybka 9-ka to już mało kto tam siedzi...

Re: Duga-3 czyt. "Dzięciął" lub "Oko Moskwy".

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Jakbym postąpił na miejscu Gruzińskiego okrętu?

3 x na CB miałem zgłoszenie o braku paliwa np. na A1 między Gdańsk-Łódź
Zawsze pomagam ale nie zawsze można się cofnąć...

Czy Ruskom bym pomógł w tej sytuacji?

Wiosło :)

Re: Duga-3 czyt. "Dzięcioł" lub "Oko Moskwy".

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Najświeższy materiał...