Dwie nowe szuflady

Zgodnie z sugestią Darka dodałem na forum dwie nowe szuflady, tzn. dwa nowe działy tematyczne. Można w nich poruszać tematy związane z szerokim pojęciem turystyki <<-- i nauki <<-- :)

Obszar naukowy, technologiczny <<--
Na tym forum można zakładać rozmaite tematy związane z nauką, technologią, z nowinkami i ciekawostkami naukowymi, technologicznymi, komputerowymi, astronomicznymi itp.

Zakątek turystyczny <<--
Tutaj można poruszać wszelkie tematy związane z turystyką, podróżami, zabytkami, ciekawostkami geograficznymi, krajobrazowymi — dotyczącymi Polski i świata.

szuflada

Re: Dwie nowe szuflady

da®®io
Marcin, te opcje są pomysłowe bo szybko prowadzą do danego tematu, może ułóż je alfabetycznie-taki podobny układ z wywoływanymi tematami jest na forum " interii "

Re: Dwie nowe szuflady

dziewczyna z perłami
Jest bardzo ciekawie posegregowane. Jak widać remont to nie tylko hasło.