Dziś Nów ksiezyca w ognistym baranie! Kochani,czas na działanie!

Dziś Nów ksiezyca w ognistym baranie! Kochani,czas na działanie!

Lwiczka9
Ja juz to czuję! Szybko,konkretnie,nieoczekiwanie i ..bojowo:) trzeba wiec troszke uważac na siebie..
Ciekawie mówia o nim rózne sympatyczne panie:
https://www.youtube.com/watch?v=Zf9UNsdz_70
https://www.youtube.com/watch?v=J_nZUKmHTo0
czytanie tarota na now w baranie:
https://www.youtube.com/watch?v=akPYJaz8S8Q

Re: Dziś Nów ksiezyca w ognistym baranie! Kochani,czas na działanie!

hiena
No tak znów nów...Nowe początki i życzenia...oglądne te porady może coś to zmieni?...

Re: Dziś Nów ksiezyca w ognistym baranie! Kochani,czas na działanie!

Lwiczka9
Hmm..czy zmieni? To tak troche na inspiracje,by samemu cos zmienic...Przeciez one za nas tego nie zrobia...To jedynie wskazowki i ...dobra zabawa:) Nie mysl juz o wczoraj,zyj jutrem!:)

Re: Dziś Nów ksiezyca w ognistym baranie! Kochani,czas na działanie!

hiena
Wiem ze inspiracje...ale wiesz jak jest wchodzi i wychodzi uchem:)...a życie mija jak co rok...

Re: Dziś Nów ksiezyca w ognistym baranie! Kochani,czas na działanie!

Lwiczka9
To fakt ze wchodzi i wychodzi...ale czasem warto naprawde sie wsluchac...Zobacz Stelle i postaraj sie wsluchac ale tak naprawde...bez sciemy. Na spokojnie...To nielatwe,ale..warto zajrzec czasem w swe wnetrze gleboko...i zrobic porządek ze swymi emocjami...wiem,mozna rozne rzeczy zobaczyc,ale...warto sie ze soba zaprzyjaznic...Zmykam,bo oczy mi leca...Pa hienko,do milego...
https://www.youtube.com/watch?v=t6TXbqjpC34

Re: Dziś Nów ksiezyca w ognistym baranie! Kochani,czas na działanie!

hiena
Może mi się uda...dzięki i ave:)...

Re: Dziś Nów ksiezyca w ognistym baranie! Kochani,czas na działanie!

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Jedźcie dziewczyny na jakąś ognistą wyprawę razem. Spotkajcie się w połowie drogi. Najlepiej zaprzyjaźnia się ze sobą w obecności kogoś, kogo się lubi i kto nas lubi. A wy naprawdę się lubicie.

Re: Dziś Nów ksiezyca w ognistym baranie! Kochani,czas na działanie!

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczko dla ciebie "Poskładaj mnie" - Ani Dąbrowskiej. Nie wiem dokładnie o co chodzi, przychodzi do mnie taka informacja. Myślę, że ty będziesz wiedziała.
123