Dziś będzie pelnia czyli można...

hiena
Wypowiadać życzenia czego się już nie chce w życiu...ponoć to działa?...

Re: Dziś będzie pelnia czyli można...

Lwiczka9
A wiesz..wielu rzeczy nie chce...Wiec na glos wypowiem to wszystko.
https://www.youtube.com/watch?v=Mz4kTPK7TEA&t=129s
https://www.youtube.com/watch?v=n2Io7DslfdU
I nasza Grace carter https://www.youtube.com/watch?v=HfBqC0QBfjA

Re: Dziś będzie pelnia czyli można...

hiena
O dzięki miałam zamiar zobaczyć właśnie:)...jutro muszę sobie pożyczyć tzn dziś;)...

Re: Dziś będzie pelnia czyli można...

Lwiczka9
Warto wypisac na kartce i ja potem symbolicznie spalic. ja tam w gusla nie wierze,ale ...cos w tym jest. Oczyszczenie z tego czego sie nie chce. Zrobmy to Hienko! Ja slucham...ale zaraz mykne lulu,bo jeszcze troszke pracy mi zostalo na jutro....

Re: Dziś będzie pelnia czyli można...

hiena
Tez słyszałam z ta kartka...ale co to za różnica ?...chyba te spalenie ma jakaś moc?... narazie tylko sobie mówię w myślach...nie wiem jak długo trzeba będzie czekać na efekty?:)...ja tez coś tam muszę jeszcze kupić...a ty się nie zajedz jutro tam w tych przygotowaniach...pogoń chłopów i już:))...no to wyśpij się jak będzie szło bo ta pełnia tez nie daje czasami spać i ave...

Re: Dziś będzie pelnia czyli można...

Lwiczka9
:) Trzeba wymowic na glos zeby siebie uslyszec...swoj glos...W myslach to duzo,ale na glos jeszcze lepiej.... Hmm...efekty? Cierpliwosci niecierpliwa lwico..wiem,bo nia jestem,cierpliwosc nie jest nasza mocna strona. Trzeba naprawde bardzo chciec,z glebi serca,cała soba i wierzyc w to co sie wypowada..:) dzieki za troske,nie jestem zmeczona i nie zamierzam. No ale...trzeba im troszke pomoc:))) Pokroje salatke:))) Trzymaj sie Hienko,zajrze tu w swieta. A Ty sie wybycz na maksa:) Zycze Ci wielu milych chwil w te swieta. Moze kogos zaprosisz?;)