Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

sputnik
Gorąco zachęcam do świętowania ale z uwagą bo niemożebnie trudno jest na nich poprzestać :)
Tak więc niech się święci https://youtu.be/fUis9yny_lI

Re: Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

Wenus
Dzień dobry :) Kto rano wstaje temu ....... Buziaki :)*   https://www.youtube.com/watch?v=Yy-u3v2snZE

Re: Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

sputnik
Jaki słodki buziak :) Dzień doberek Cukiereczku :) Dzisiaj wolne?

Re: Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

Wenus
Już w pracy, ale kota nie ma więc ..... ale cicho sza :)  Co u Ciebie?

Re: Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

sputnik
U mnie jak kamień w wodę :) Później do Staruszków a jutro z Przyjacielem na Cruising :)

Re: Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

Wenus
A co to za wynalazek?  Pierwsze słyszę takie słowo, pewnie dlatego że ja ze wsi jestem ;)

Re: Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

sputnik
Cruising to wyprawa bez celu :) Dowolnie wybrany azymut ot tak w skrócie definicja :) Ale pojedziemy do Czerska nad Wisłą bo będę nawigatorem i sekundował browarami :)

Re: Dziś jest międzynarodowy Dzień Pocałunku :)

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Wenus i Sputniku świętujcie dziś,zostawiam pozdrowienia,miłego dnia.
1234 ... 7