Dziś porozmawiamy sobie o LOLI :)

1 wiadomość Opcje

Dziś porozmawiamy sobie o LOLI :)

Sputnik
... a co za tym idzie o trollowaniu w dosłownym tego znaczeniu czyli sprawy zaczynają mieć nieprzyjemną woń 🤧

/Panie Moderatorzuuu :) - prośba by nie usuwać tego wątku bo się napracuję tu troszkę i obiecuję nie naruszać Regulaminu/

Zacznijmy na wstępie o mnie... Pamięć mam jak Słoń i doskonale pamiętam kiedy lampka się zaiskrzyła i radar został skierowany na 'Abydowiosny' obecny nick 'lolabiegnijlola' /swoją drogą nick urwany z kapitalnego filmu, który widnieje w mojej przepastnej biblioteczce

https://www.filmweb.pl/film/Biegnij%2C+Lola%2C+biegnij-1998-637.

Wracając do tematu forumowej Loli. Tam była jakaś podpadziocha rozliczona mandatowo przez Policję dot. jazdy rowerem bez obowiązującego oświetlenia w nocy - to była Wigilia.

Lola wtenczas już zaczęła się odpalać, że jak to tak mandatem i ogólnie "chwdp".

Moje nieszczęście polegało na tym, że wdałem się w dyskusję, a obiecałem sobie by omijać szerokim łukiem oszołomów.

Niestety względy bezpieczeństwa wzięły górę i zacząłem tłumaczyć, że ostatnio miał miejsce tragiczny wypadek na Katowickiej pod Piotrkowem Trybunalskim gdzie rowerzysta wpadł przez przednią szybę zabijając pasażera - pasażerem był Duchowny a rowerzysta nieoświetlony był.

Zmorą polskich ścieżek jest to, że jest brak edukacji komunikacyjnej.

Ale to temat na inne rozkminki.

Bezdurno wdałem się w DYSKUSJĘ z Ewcią i się ZACZĘŁO...

Coś pisała o tym, że każdy jest wolny i może robić sobie co chce a generalnie to mi nakazała żebym wypier...ł bo xuj się znam i Ona wie lepiej. Ende! Wzruszyłem ramionami i ELO z myślą bym takiego Osobnika nie natrafił na swojej ścieżce!

Spokój trwał relatywnie ze dwa kwartały /Ja sobie 'romansowałem z Duszką i Wenus bez zobowiązań - absolutnie!/ :)

Pojawiła się POLITYKA! Niestety :/ iii... tu mój błąd, blender (używając szachowej nomenklatury) Aha! Nigdy ale to NIGDY nie zmyślałem, nie wkręcałem NIKOGO!!! Wszystko co piszę to polega na prawdzie!

Dramat z Lolą zaczął się po upubliczniu moje maksymy i to z automatu... Postanowiła więc to wykorzystać :/

Stopniowanie podmiotu "WRÓG"!

Jest WRÓG, śmiertelny WRÓG i WRÓG POLITYCZNY!!!

Lola, więc po tej mojej maksymie postanowiła to natychmiastowo wykorzystać i zrobić bardachę na Forum. (proszę zwrócić uwagę, że na Atlantydzie było brak tematów politycznych 'no może 10%').

Raz na tydzień spojrzę w chwili próżności na "obłąkaną spelunę" i tam się odpalili na 90% tematów to jest polityka ale w najgorszym wydaniu, czyt. POPULIZM.

Nie interesuje mnie ile mają Oni lat ale dohamowanie nastąpiło w wieku dzieciństwa.

Wiem, że to jest duża SKUCHA i że każdy będzi podejrzany ale to co tam się dzieje to jest NAZIZM w czystej postaci.

Nie chce mi si się wklejać fot, cytatów, odnosień historycznych...

Tu nie będzie muzyczki bo Lola na to nie zasługuje bo popsuła wielu Użytkownikom dobrej krwi.

Jest to Osoba perfidna, zepsuta do szpiku, toksyczna i omijać z daleka szerokim łukiem!!!

PS. Jeżeli 'podobał' kur*a przecież to nie mogło się podobać!!!
-napiszę co myślę o Lotharze :)
Wróć to tempo! O Jego działalności...

PS2. Nie jest moim zamiarem dokuczać Komukolwiek tylko Ich działania.

Muzyczka jednak będzie w nawiązaniu do "Bohatera" w następnej edycji :)

Enjoy :)