Dziś są urodziny...

hiena
Madonny!...tańczyć i bawic się ludzie:)...

Re: Dziś są urodziny...

Re: Dziś są urodziny...

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
60tke ma laska! Uwielbiam American Pie...tu mlodziutka byla. PS. Nie potancze,dzis ciezki dzien byl...i ten robot...//
.https://www.youtube.com/watch?v=6jZiXZj3g6E

To było tak dawno temu, a jednak wciąż pamiętam
Jak wielką radość sprawiały mi ich muzyka
Daję głowę, że gdybym miała szansę
Porwałabym ludzi do tańca
I może byliby szczęśliwi chociaż przez chwilę

Czy napisałeś książkę o miłości?
I czy wierzysz w Boga
Jeśli w Biblii jest tak napisane?
A czy wierzysz w rock 'n rolla?
Czy muzyka może zachować Twoją śmiertelną duszę?
Możesz nauczyć mnie tańczyć wolno

To jasne, że jesteś w nim zakochana
Bo widziałam jak tańczyliście na sali
Rzuciliście w kąt swoje buty
(Rzuciliście w kąt swoje buty)
Rany, ja też poczułam ten rytm bluesa

Byłam samotną i narwaną nastolatką
Z różowym goździkiem i małym pick-up’em
Ale wiedziałam, że nie byłam w czepku urodzona
W dniu w którym umarła muzyka
Zaczęłam śpiewać

Żegnaj Miss America, żegnaj „American Pie”
Zajechałam Chevroletem na poranną imprezę
Ale była ona oschła
Tylko trzech starych muzyków pijąc whisky z żytnią, śpiewało:
„To będzie dzień, w którym umrę
To będzie dzień, w którym umrę”

Spotkałam dziewczynę, która śpiewała bluesa
I spytałam ją o jakieś dobre wieści
A ona uśmiechnęła się i odeszła
Poszłam do mojego ulubionego sklepu muzycznego
Gdzie przed laty słuchałam muzyki
Ale facet powiedział, że już jej nie usłyszę

A na ulicach słychać tylko dziecięcy wrzask
(Dziecięcy wrzask)
Kochankowie płaczą, a poeci marzą
(Poeci marzą)
Choć słowem się nie odezwano
(Choć słowem się nie odezwano)
Wszystkie kościelne dzwony zamilkły
A trzy osoby, które cenię najbardziej
Ojciec, Syn i Duch Święty
Oni złapali ostatni pociąg na wybrzeże
W dniu w którym umarła muzyka
Zaczęli śpiewać

Żegnaj Miss America, żegnaj „American Pie”
Zajechałam Chevroletem na poranną imprezę
Ale była ona oschła
Tylko trzech starych muzyków pijąc whisky z żytnią, śpiewało:
„To będzie dzień, w którym umrę
To będzie dzień, w którym umrę” x2

Zaczęliśmy śpiewać x4

Re: Dziś są urodziny...

kruczoczarna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Urodziny Madonny.
https://www.youtube.com/watch?v=4QtE1VP0tzc
Miłego wieczoru dla Was..:)

Re: Dziś są urodziny...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ty masz z tym robotem?:( tyle lat minęło jak z bicza trzasnął!...za American pie nie
przepadam może dlatego ze jest przeróbka...ale od czasu do czasu idzie posłuchać:)...https://m.youtube.com/watch?v=JUII7DTACf4

Re: Dziś są urodziny...

Lwiczka9
Wlasnie zasubskrybowałam jej kanał...2 mln..Dzis sie ukazalo MET Gala Madonna 2018,Madonna performs 'Like A Prayer', 'Beautiful Game' and 'Hallelujah' at the 2018 MET Gala in New York.
https://www.youtube.com/watch?v=jVgE45ZYTfw   od 8.40 Hallelujah..glos juz nie ten,ale ciagle zwariowana:))
Lubie tez Bonite...ave...

Re: Dziś są urodziny...

hiena
Zobaczę...wiem ze świętuje w Marakeszu urodziny...https://m.youtube.com/watch?v=NVgMuWGc4m8...ave:)...

Re: Dziś są urodziny...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Dzięki za to...teraz to rzeczywiście jak Madonna w kościele;)...halelujah dobrze jej
Wyszło...nigdy nie słyszałam żeby to śpiewała...