Dziewczyny,księżniczka Serenity rozwarła bramy

Re: Dziewczyny,księżniczka Srenity rozwarła bramy

Lwiczka9
Nie to wspolczesne dzieje 4 siostr....ciekawy bo malo jest filmow o wspolcz.Japonii i kobietach ...Kiedys opowiem o Grace. Jest film na tubce ze spotkania w Poznaniu...hihi...a helix na komorce..a z holis mailowalam..:) To milej imprezki jutro.Ja mam mini wyjazd z tancami..nie ma co siedziec na ty...u w karnawale...:)) To do milego hienko!

Re: Dziewczyny,księżniczka Srenity rozwarła bramy

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Haha...ja to ogladalam najlepszy jest ten kotek:))! ...nazwalam go dla jaj islamek;))... jak on ja z rownowagi wyprowadza haha!...napewno jeszcze ja ogladne dla islamka;))...Kurna chyba mamy jakas telepatie?...dobrej i ave jutro;)...
12