Dziewczyny który latynoski aktor Was pociąga?

Re: Dziewczyny który latynoski aktor Was pociąga?

mariolla
Szkoda ze nie jesteś dziewczyną bo chętnie bym z Tobą podyskutowała na ten temat;)

Re: Dziewczyny który latynoski aktor Was pociąga?

kiedyś zjawią się tutaj inne Panie to sobie z nimi poplotkujesz- ja się na tym temacie mało znam, choć uwielbiam kobiece zgrabne nogi;)

Re: Dziewczyny który latynoski aktor Was pociąga?

mariolla
No ale jednak wszedles:)

Re: Dziewczyny który latynoski aktor Was pociąga?

da®®io
sorki, ze trochę zmieniłemTwój temat, ale wiadomo, ze Wy Kobiety lubicie " przystojnych brzydali " aż szkoda, że nie jestem ani przystojnym, ani  "brzydalem"

Re: Dziewczyny który latynoski aktor Was pociąga?

mariolla
Przystojnych tak ale brzydali juz nie;)
A w swiecie latynosów są bardzo przystojni faceci...;)

Re: Dziewczyny który latynoski aktor Was pociąga?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
Jeszcze takiego nie spotkałam co by mi nogi zmiękły :)))

Re: Dziewczyny który latynoski aktor Was pociąga?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
A ja się z Darkiem zgodzę - przystojni brzydale mają bardzo duże powodzenie u kobiet.

Re: Dziewczyny który latynoski aktor Was pociąga?

mariolla
A wytlumaczcie mi prosze jacy to są Ci ''przystojni brzydale''?
1234