Dziewczyny nie przejmujcie sie rewelacjami loli z wyspy stracencow.

Dziewczyny nie przejmujcie sie rewelacjami loli z wyspy stracencow.

Kpt.Wojtek
Ona tak ma i juz. Nie widzi swojej "belki w oku" i kto ja od lat manipuluje
Przypomne tylko " starego misia" z onetu  - najgorszy stalker ze wszystkich wedle loli. Podobno zjadl go policjant;)
A moze on dalej zyje?
Pamietam, ze "strary misio" mial duzego owczarka niemieckiego o imieniu  KUBUS polujacego na koty i wszystko co se ruszalo na ogrodzie i ten zdechl.

A tu nagle widze taki wpis wojtka:

 wrz 18, 2021; 11:45am
Re: Hmm :) leciutkie fantazje >;P
Lothar.
13315 posty

Czasami mi się udaje zablokować zabezpieczenia i widzę >;P Miałem dużego owczarka niemieckiego Kubusia i on wymyślił metodę na bojowe koty, bo był ze wsi i za młodego go biły i odganiały od żarcia. Podbiegał, kot się sprężał i nie atakował pyskiem, ale prawą łapą z góry jak kot, kot się zwijał, chwyt zębami za plecy i szarpanie na boki żeby zabić, ledwo uratowałem takiego bidaka, płakał jak uciekał, mam nadzieję że wyszedł z tego.

Czy to przypadek?!

Re: Dziewczyny nie przejmujcie sie rewelacjami loli z wyspy stracencow.

Przyłaszczka
A kto to jest ta Lola? Jakaś forumowa gwiazda, bo ciągle tu o niej się mówi
Powiem tak, nie można się przejmować czymś, o czym się nie wie. A np. ja nie wiem, co pisze wspomniana Lola
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Dziewczyny nie przejmujcie sie rewelacjami loli z wyspy stracencow.

witam-zajrzałem tutaj na chwilkę, żeby sprawdzić ten nowy adres forum

Re: Dziewczyny nie przejmujcie sie rewelacjami loli z wyspy stracencow.

Lola to chłop udający babę, albo baba udająca chłopa - jednym słowem Aby to prowokatorski zadymiarz albo prowokatorska zadymiara

Re: Dziewczyny nie przejmujcie sie rewelacjami loli z wyspy stracencow.

Sputnik
To jest aż tak nieprawdopodobne by było prawdziwe by być takim antagonistą ja Lola.

Rozumiem by być antysystemowcem bo sam anarchizowałem będąc młodym ale postępować w brew logice i zdrowemu rozsądkowi?!

W mojej ocenie Lola trolluje by podtrzymać dyskusje wspólnie z Ich tamtejszą komuną (wspólnotą) przy przyklasku Gospodyni.

Kilka razy się "rozpruli", że chcą zmuszać do myślenia inaczej niż polega to standartom więc stąd te ichniejsze chore teorie spiskowe.

Moja rada? - Nie lookać tam dla zdrowia psychicznego co polecam z całego serducha.

Re: Dziewczyny nie przejmujcie sie rewelacjami loli z wyspy stracencow.

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Piszesz o Wojtku Hannover?

To nie... Zawsze wymieniałem z Nim zdania w sobotę rano jak startowałem do Świdnika. Na 99% to nie ten Typ.

W prasie o Nim pisali i już kwiatki wącha od spodu.

Zupełnie inny światopogląd i potwierdzone info z kilku źródeł - miałem ok. 15 Osób zaufanych z Onet. pl w Znajomych na poltycznym i Lothar to grasował na magii i innych czary-mary co zupełnie inna gadka.

Starego Misia nie kojarzę. Aczkolwiek nie problem być wielonckowością.

Lola np. miała z 10 nicków albo i lepiej!

Re: Dziewczyny nie przejmujcie sie rewelacjami loli z wyspy stracencow.

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Idę o zakład, że Klepsydra to Lola. Płacę 500+ jak się mylę. Na Wyspę Prowokatorów nie wchodzę i inne Atlantydy czy magiczne speluny. Płacę pińcet a od Was przekonanie 😉