Dziki Zachód Europy? Ciekawe...

dziewczyna z perłami
 Forum narodziło się na nowo, a to zachęca do poszukiwań wokół osi nazwy i możliwych tematów.
Polecam blog Kult Ameryka: "Czy Polska powinna być MULTIKULTI?", "Dlaczego przeprowadziłem się do Polski z Danii (Czesław śpiewa)" itp.  Życie w Polsce może być miejscem wyboru i fascynacji, w którym obywatele świata widzą niezwykłe możliwości.

Re: Dziki Zachód Europy? Ciekawe...

Lwiczka9
Nie znalazlam tego bloga Perełko,ale poczytałam wywiad z panem Czesławem z 2015r. http://www.newsweek.pl/polska/czeslaw-mozil-wywiad-nie-tak-latwo-byc-czeslawem,artykuly,370810,1.html

Re: Dziki Zachód Europy? Ciekawe...

dziewczyna z perłami
W google wystarczy wpisać - Kult America poland. W wyszukanych informacjach pojawią się filmy autorstwa Kult America. Nagrywa je Amerykanin polskiego pochodzenia, który od jakiegoś czasu mieszka w Polsce i pokazuje ją swoimi oczami. Zrobił też kilka filmów z młodą emigracją w Polsce. Niektóre z nich są ciekawe. Napisy nie przeszkadzają. Myślę, że ten rodzaj emigracji w Polsce wnosi nowość i koloryt.

Re: Dziki Zachód Europy? Ciekawe...

Lwiczka9
Dziekuje Perełko,obejrze sobie w wolnej chwili..Mam grypke od trzech dni...dzis juz lepiej..A Ciebie ominęła? Waro sie rozgladac i widziec jak swiat i Polska wygladaja z innej perspektywy...Przeciez nie jestesmy zasciankiem Europy...Mamy jakies aspiracje..a tak łatwo nasza wladza to niszczy...Przynajmniej my zwykli obywatele powinnismy sie wspierac i gdzie sie da popierac polskosc i jej przejawy. Ale zle rzeczy trzeba nazywac po imieniu. Przeciez nie jestesmy narodem wybranym jak chcial Pan Mickiewicz... Przeciez i u nas dzieja sie zle  rzeczy i sa zli Polacy...

Re: Dziki Zachód Europy? Ciekawe...

dziewczyna z perłami
Okazuje się, że Polska jest miejscem, które może być fascynujące i inspirujące. Powodem tych fascynacji bywają nasze piękne, a przede wszystkim inteligentne kobiety. Nie jest tu idealnie, co też jest podkreślone w filmach. Posłużę się znów przykładem Czesława, który w cudownie uporządkowanej Norwegii nie może wytrzymać i marzy już o nieuporządkowanej Polsce. Zależy czego dusza potrzebuje.
Jasne, że trzeba widzieć złe rzeczy i reagować, ale doceniać i zwracać uwagę na dobre.
Lwiczko, przecież wiesz , ze grypkę trzeba wyleżeć i inspirować się tylko dobrymi rzeczami. Wyleżeć tydzień, bo powróci. Już chorowałam, ale piję syropki dla dzieci.