Dzis Trump out , jutro Duda i reszta:)

Re: Dzis Trump out , jutro Duda i reszta:)

Sputnik
Ciekawe co wymyślą pseudo-patrioci na 11-tego listopada. Czytam ich wypociny i śmierdzące gęby sobie wycierają "patriotyzmem". Co znamienne, że w momencie zagrożenia pierwsi dadzą dyla gdzie pieprz rośnie. Żal! Dobra... Nie ma co się stresować oszołomami 🤗 Muzyczka. Nie! Wróć to tempo! Będzie mój nowy ulubieniec z Google maps 😎 https://youtu.be/_8u3peO18EA

Re: Dzis Trump out , jutro Duda i reszta:)

MaryLou
:))))Niezly kanał:)))

Re: Dzis Trump out , jutro Duda i reszta:)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
"Trump vs Talking Heads - Swedemason"

Re: Dzis Trump out , jutro Duda i reszta:)

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
PREZYDENT DONALD TRUMP
WYGRAŁ WYBORY NA ALASCE - uzyskując stamtąd 3 głosy elektorskie-  a więc może, skoro ma tam poparcie powinien kupić sobie psi zaprzęg, zbudować lodowy domek i zamieszkać na zesłaniu w tym dzikim północnym stanie

Re: Dzis Trump out , jutro Duda i reszta:)

Sputnik
Gratulejszyn 🤗

Re: Dzis Trump out , jutro Duda i reszta:)

Oj tak,nawet moge mu fundnac lejce...Tylko..yyy,piesków zal,moze lepiej jakis skuterek? albo taka deske co sunie po sniegu...ooo..:) Pozdro!

Re: Dzis Trump out , jutro Duda i reszta:)

Twiterrowy pajac chcial rządzic swiatem,a kysz!

Re: Dzis Trump out , jutro Duda i reszta:)

da®®io
wg. mnie Amerykany mają ustalony sposób wybierania swojego prezydenta - Demokratę wybieraja na 2-ie kadencje i wtedy kładą nacisk na politykę wewn. z mniejszym angażowaniem sie w sprawy swiatowe a  Republikańskiego wybierają najczesciej na 1-ną kadencję i wtedy glownymi celami staje się konserwatyzm, odreagowanie po rządach demokratów, oraz światowy  interwencjonizm
12