Dzisiaj Wielka Niedziela Zmartwychwstania Panskiego

Dzisiaj Wielka Niedziela Zmartwychwstania Panskiego

Re: Dzisiaj Wielka Niedziela Zmartwychwstania Panskiego

da®®io
to ja tak prima.aprilisowo załączam te piękne "kraszanki"

Re: Dzisiaj Wielka Niedziela Zmartwychwstania Panskiego

to ja tak prima.aprilisowo załączam te piękne "kraszanki"

Darek, czy jestes pewien, ze to sa kraszanki?

Re: Dzisiaj Wielka Niedziela Zmartwychwstania Panskiego

współczująca
Ten post był aktualizowany .
Gdzie twoja empatia kapitanie Wojtku? Przecież to nie wina Darria, że [mod].

Re: Dzisiaj Wielka Niedziela Zmartwychwstania Panskiego

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
kraszanka jest robiona na wydmuszce-skąd wiesz, ze to nie są wydmuszki, ale jak chcesz niech to będą pisanki, ok

Re: Dzisiaj Wielka Niedziela Zmartwychwstania Panskiego

te zdjecia mają nazwę " kroszonka na wydmuszcze z jaja kurzego " a więc ja nie widzę żadnych sprzeczności i mam wrażenie że ta cała dyskusja jest bez sensu-kroszonka-kraszanka-pisanka-drapanka czy inna jajeczna malowanka, żadna różnica

Re: Dzisiaj Wielka Niedziela Zmartwychwstania Panskiego

Kpt.Wojtek
Masz racje, choc kiedys kraszanki byly tylko naturalnymi skladnikami farbowane na jeden kolor, a pisanki po farbowaniu lub przed zdobione. Dzis roznica w nazewnictwie prawie sie zatarla.

Re: Dzisiaj Wielka Niedziela Zmartwychwstania Panskiego

Inna mama
[...]

Dzień dobry. Dla mnie akurat jest różnica między pisankami a kraszankami, które robiłam w dzieciństwie z babcią i wiążą się z tym nieliczne, ale miłe wspomnienia... Jaja gotowałyśmy w wodzie z łupinami cebuli, potem wydrapywałyśmy wzorki. Gotowe kraszanki były polerowane olejem i stanowiły jedną z nielicznych ozdób stołu, ozdób jadalnych ;-).
Ale nie o tym chciałam.
Darku (i nie tylko). Dlaczego prościej i szybciej przychodzi powiedzenie "dyskusja bez sensu" czy "żadna różnica" itd itp niż ZWYCZAJNE: pomyliłem się, nie wiem, nie rozumiem, nie znam się, nie umiem, nie widziałem, nie czytałem, nie słyszałem? Dlaczego tak wielu ma potrzebę uchodzenia za nieomylnych ekspertów od wszystkiego?
12