Dzisiaj w Krakowie jest " holograficzny koncert " Elvisa Presleya

Dzisiaj w Krakowie jest " holograficzny koncert " Elvisa Presleya

Re: Dzisiaj w Krakowie jest " holograficzny koncert " Elvisa Presleya

da®®io
zobaczymy czy cos bedzie o tym koncercie jutro na you tube

Re: Dzisiaj w Krakowie jest " holograficzny koncert " Elvisa Presleya

Ryo2
Fajny pomysł z tego typu koncertami , zwłaszcza że Król ma świetne kawałki :)

Re: Dzisiaj w Krakowie jest " holograficzny koncert " Elvisa Presleya

zobaczymy czy cos bedzie o tym koncercie jutro na you tube

Raczej na pewno ...i pełno Elvis'ow! ;)
Kiedyś jechałam z jednym Elvis'em pociągiem, strój to w sumie nie aż tak bardzo szokował, za to fryzur! :DD
Jeszcze bardziej podniesiona niż u Gościa na fotce, nie mogę znaleźć najbardziej zbliżonej! :)

Re: Dzisiaj w Krakowie jest " holograficzny koncert " Elvisa Presleya

da®®io
byl taki odcinek w " Kiepskich " gdy Presley ukrywał sie u Paździocha- Elvisa kreował Milowicz i to nawet udanie

Re: Dzisiaj w Krakowie jest " holograficzny koncert " Elvisa Presleya

byl taki odcinek w " Kiepskich " gdy Presley ukrywał sie u Paździocha- Elvisa kreował Milowicz i to nawet udanie

Ha ha, nie oglądałam Kiepskich, ale Milowicz to raczej nie raz wcielał się w Elvisa i faktycznie mu to wychodziło! ;)

Re: Dzisiaj w Krakowie jest " holograficzny koncert " Elvisa Presleya

Jola napisał/a
[...]

Taka może? ;)))

Re: Dzisiaj w Krakowie jest " holograficzny koncert " Elvisa Presleya

Jola
Ryo2 napisał/a

Taka może? ;)))

Nieee, ha ha, tamten miał bardziej do góry! :DD
12