Ech, Szuwarku...

Re: Ech, Szuwarku...

Perełka napisał/a
Śniło mi się, że zostałeś facetem mojej koleżanki.
Cześć Perełko, to dla mnie zaszczyt znaleźć się w Twoim śnie... ;)

Perełka napisał/a
Tworzyłam " tkaninę" między wami, która rozwijała się i rozwijała..

Perełka napisał/a
Lubisz kobiety seksowne, prowokujące i energiczne? Takie, które ciągle tworzą coś nowego i zmysłowego, bo są  głodne wrażeń?
Czyli te naturszczkowe klimaty to byłby kit. Możesz mi powiedzieć jako koleżance.
Czy wolałbym Telimenę, czy Zosie? Oto jest pytanie... a właściwie trudny wybór...

Perełka napisał/a
Możesz mi powiedzieć jako koleżance.
Oj sympatyczna Perełko... Nie wiem, czy mogę takie informacje zdradzać publicznie na forum... Bo jeśli opowiem się za Zosią albo za Telimeną, to stracę połowę wielbicielek... Jestem też wielkim przeciwnikiem polityki dziel i rządź...

Muszę chyba odpowiedzieć jakoś dyplomatycznie?

Poza tym miłość nie wybiera i można się zakochać zarówno w Zosi, jak i Telimenie...

Albo nie niech ta kobieta w dzień będzie Zosią, a w nocy Telimeną... Abo odwrotnie, sam już nie wiem...

PS. Udanej niedzieli życzę wszystkim :)

Re: Ech, Szuwarku...

Perełka
Skoro już nie pamiętamy, czego dotyczyła ta sytuacja, do najdroższego szampana świata dołączmy film "Poskromienie złośnicy". To będzie wirtualny prezent dla ciebie.

Re: Ech, Szuwarku...

Perełka
 "Telimena" to byłoby bardzo celne określenie mojej koleżanki. Pomogłeś mi odkryć ją w jednym słowie, choć znam ją od dawna.

  Szuwarku, dyplomatycznie patrząc na możliwość wyboru, jaką tu wprowadziłeś śmiem stwierdzić, że nie ustępujesz słodkiemu Tadeuszkowi.  Pozdrawiam.

Re: Ech, Szuwarku...

Perełka napisał/a
[...]

Cieszę się w takim razie, że pomogłem odkryć Twoją koleżankę w jednym słowie. Pozdrawiam Cię Perełko oraz Twoją koleżankę Telimenę... :)

Re: Ech, Szuwarku...

Perełka
Pozdrowiłam "Telimenę" i ona również cię pozdrawia. Lubi intelektualistów, lekkość myśli i pióra.

Re: Ech, Szuwarku...

Dziękuję w takim razie za pozdrowienia. Otrzymać pozdrowienia od Telimeny, to jakby przenieść się w czasie...

Re: Ech, Szuwarku...

Perełka
Ten post był aktualizowany .
Nie podchodź tak z przymrużeniem oka, bo "Telimena"  to petarda. Posłużę się tu wizualizacją -"Michael Buble i Karolina Laszko Kraków LIVE..."

Re: Ech, Szuwarku...

Dziękuję Perełko za dobrą wizualizację, faktycznie petarda :) Teraz podchodzę już z mniejszym przymrużeniem oka ;)