Egzekucja długu... /uwielbiam TO! / 🤗

Sputnik
Murzyn wykonał swoją robotę a finanse cierpią...
Dlaczego takie squrwysyństwo jest na Świecie?!
Dziś jadę egzekwować dług! Na spokojnie 🤫

Re: Egzekucja długu... /uwielbiam TO! / 🤗

Sputnik
Nie chodzi tu o dragi! Już miałem gaz w łapie gdyż typ chciał mnie klepać... Gdyż Go lubię to mu nie psiuknąłem. Ale użyłem chwytów obezwładniających...

Re: Egzekucja długu... /uwielbiam TO! / 🤗

Sputnik
Dlaczego obezwładniające chwyty? Bo najebany i agresywny.

Powiedziałem! Leżysz sobie. Bez psiukania gazem.Wsiadasz sobie do auta... I jebut!

Re: Egzekucja długu... /uwielbiam TO! / 🤗

Sputnik
Zawsze mnie wszyscy PRZEPRASZAJĄ 🤭 Chyba muszę zmienić Zawód Policjant "True Blue"