"Ekstrakcja czakr" Anja

dziewczyna z perłami we włosach
Coś dla kryształowych.

Re: "Ekstrakcja czakr" Anja

dziewczyna z perłami we włosach
Po czym poznacie kogoś, że go znacie? Choćby ze śladu z poprzednich wcieleń?

Re: "Ekstrakcja czakr" Anja

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami we włosach
dziewczyna z perłami we włosach napisał/a
Coś dla kryształowych.

Perełko cieszę się, że i Ty temat z AD poruszasz, i może niech to będzie wątek "wiedźmiński" :)), temu zagadnieniu poświęcony, temu czyli Akademii Ducha i wszystkiemu co ze sobą niesie.
Nie zawsze jest czas czy nawet ochota, by od razu temat zgłębiać, a takim sposobem zawsze można szybko do niego powrócić.

Słuchałam ostatnio Anja "Zwierzęta mocy", reeety, taki "szpieg", to jest coś! :)))
Żartuję, niemniej temat zaciekawił, jak wiele innych, które omawia Anja.

Ekstrakcja czakr
https://youtu.be/LFlmaeLmZ9c

Re: "Ekstrakcja czakr" Anja

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami we włosach
"Zwierzęta mocy" - :)
https://youtu.be/UQFuaUdUHnU

Re: "Ekstrakcja czakr" Anja

dziewczyna z perłami
Rzeczywiście Kawusia zainteresowała mnie Anją, ale nie tylko.
Kiedyś oglądałam Anję i choć wydawała się ciekawa, była zbyt bajkowa jak wróżki fruwające po lesie. Teraz zmieniła się jak salamandra, więc sądzę, że droga zmienia ludzi.  Wybrałam temat o czakrach, bo jest mi bliski, ale kiedyś miałam niezłą "zabawę" w przestrzeni energetycznej. Przy rozszerzonej percepcji odebrałam atak energetyczny i informacje o zamykaniu czakr Darrio.  Generalnie wniosek był taki, jaki wysnuła Anja. Nie wiem czy Darrio próbował jakiś sztuczek czy spontanicznie odebrałam jego energetykę z informacją.

Również posłuchałam filmiku o zwierzętach mocy. To, co opowiedziała Anja jest odlotowe. Jak z książek o szamanach i szamankach, którzy zamieniają się w zwierzęta w określonych sytuacjach. Myślę, że to jakaś wyższa szkoła wiedźmińska.
Cechy zwierząt i korzystanie z nich...to ma duży sens. Doskonały wgląd za pomocą metafory i znalezienie leku - jak określają to szamani.
Co do zwierząt mocy...wierzę w to, bo widziałam kiedyś lisa obok osoby z którą rozmawiałam. Lisa, który był obok tej osoby w formie energetycznej ( myślę, że to z matrycy energetycznej) Myślałam wtedy, że ta osoba potrzebuje pomocy, a tu nagle... obok niej zobaczyłam lisa. Od razu pomyślałam, że skoro lis jest obok to spryciarz, "chytry lis" i nie dać się wkręcić. Sama nie szukałam swojego zwierzęcia mocy, ale może poszukam
Może jestem szamanką?

Re: "Ekstrakcja czakr" Anja

dziewczyna z perłami
Co do szpiegowania możesz mieć rację.
Anja jest pozytywną osobą i działa w kierunku dobra, więc jej zwierzęta będą niosły inne informacje niż kogoś o innych intencjach. Pomyślałam ,że czarnomagiczny przebierze się w robaka opancerzonego, bo jakie inne zwierzę chciałoby mu służyć?