Fajne filmowe monologi

Re: Fajne filmowe monologi

Walkiria
A ja mam nowych idoli - Panią Tokio i Pana Berlin z serialu "Dom z papieru" - "La Casa de Papel". Ona - prawdziwa mina wybuchowa i kobieta roku hiszpańskiego Men’s Health. On - honorowy, cyniczny narcyz. Jeśli nie oglądaliście polecam. Świetnie opracowany plan napadu na hiszpańską mennicę przez ludzi, którzy nic o sobie nie wiedzą. Wciągnął mnie tak mocno, że zarywam noce czasem :)

Re: Fajne filmowe monologi

Sputnik phone
Hej :) Pisałem niżej, że mój ulubiony film z jednym wielkim monologiem to "Czas Apokalipsy". A scena -Ride of Valkyries to istny majstersztyk -czy to aby napewno przypadek ;)
Czek dis aut...
https://m.youtube.com/watch?v=nZ_zNUmr8fM&feature=youtu.be

Re: Fajne filmowe monologi

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Walkiria
:))Fajnie Walki,ze Ci sie podoba serial...Jest juz chyba 5 ta odslona..Ja ogladalam 2 lata temu,tez nocami non stop chyba 3 sezony...Byly rewelacyjne faktycznie....Prrofesoro nie do pobicia,wartka akcja,zaskakujace pomysly,i te postaci...Ja mimo wszystko najbatrdziej polubilam pania komisarz:) Milego ogladania! az zazdroszcze,bo pamietam tamte emocje podczas ogladania...Ponoc 4 i 5 sezon juz nie te..///

Re: Fajne filmowe monologi

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik phone
Rzeczywiscie scena zapierajaca dech....Ale..jakos inaczej sie to juz odbiera,niz kiedys...bardziej pacyfistycznie....Po co nam wojna?//// Ludzie to bestie...

Re: Fajne filmowe monologi

Sputnik phone
To prawda, że ten film jest jednym z bardziej pacyfistycznych. Ciekawską jest fakt, że pół planu filmowego mało nie zszedł z tego świata.
https://film.org.pl/a/artykul/czy-coppola-utozsamial-sie-z-kurtzem-czas-apokalipsy-raz-jeszcze-207358/

Re: Fajne filmowe monologi

Walkiria
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik phone
W moim życiu jest dużo dziwnych zbiegów okoliczności i przypadków ;)

Re: Fajne filmowe monologi

Walkiria
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Pani komisarz majstersztyk. Najbardziej podobała mi się jej zwierzęca natura ze spluwą pod spódniczką na pierwszej randce. Jest świetna. Cieszę się, że oglądałaś serial. Przede mną jeszcze trochę nocek :)
12