Fajnie śpiewające gruzińskie dziewczyny ( Trio Mandili )

Re: Trio Mandili - Suliko

Oj Szu...Teraz liczy sie tylko Tulia,a Ty tek "niepatriotycznie":))))
Alez ustawka..zwyciestwo dla kobitek wczoraj na Festiwalu w Oplolu..O tu:https://www.youtube.com/watch?v=-00Y3RosluQ
Pozdrawiam wieczornie i dobrej nocki nocnie:)

Re: Trio Mandili - Suliko

Lwiczka9 napisał/a
[...]
Dzięki Lwiczko za informację i link do piosenki. Ja akurat Opola nie oglądałem w TV (widziałem tylko urywki, jak wymachiwali biało-czerwonymi szalikami). Natomiast co nieco wspominali o "TULIA" w radiowej jedynce, (takie najgorsze te piosenki nie są, a piosenka pt.: "Nieznajomy" jest nawet fajna, dzięki)

To może, ja też wrzucę coś polskiego, a będzie to Witek Muzyk Ulicy z piosenką "Futbol Futbol SHOW 2018" . Jest to połączenie Witka, folkloru i szału piłkarskiego, jak to wyszło, oceńcie sami:

Witek chyba nie występował w Opolu?

PS. Również Pozdrawiam

Re: Fajnie śpiewające gruzińskie dziewczyny ( Trio Mandili )

Fakt , miło sie ich słucha a także miło ogląda. Kawałki nagrywane telefonem i fajnie im to wyszło :)

Re: Trio Mandili - Suliko

Nie wiem czy Witek byl w Opolu;)))) Nie ogladałam...Cos tam lecialo obok ,to "zerkłam".. Byłaby zadyma:))dziewczyny dysku z Nieznajomym fajne,to fakt,ale w tych kieckach na scenie smiesznie wygladały:)))

Re: Fajnie śpiewające gruzińskie dziewczyny ( Trio Mandili )

Re: Trio Mandili - Ah, turpav, turpav

Trio Mandili - Mukha

Trio Mandili - Chito -Gvrito