Fajnie śpiewające gruzińskie dziewczyny ( Trio Mandili )

Fajnie śpiewające gruzińskie dziewczyny ( Trio Mandili )

Re: Fajnie śpiewające gruzińskie dziewczyny

Re: Fajnie śpiewające gruzińskie dziewczyny

Trio Mandili - Come vorrei

Re: Trio Mandili - Come vorrei

dziewczyna z perłami
Podobno linie pieśni są jak linie drogi...

Re: Trio Mandili - Come vorrei

dziewczyna z perłami napisał/a
Podobno linie pieśni są jak linie drogi...

Trio Mandili - Chryzantemebi

Trio Mandili - "Koń"