Fazowski w Afryce (RPA). Pani w trakcie rozwodu, Góry Smocze i spotkanie pawiana

Fazowski w Afryce (RPA). Pani w trakcie rozwodu, Góry Smocze i spotkanie pawiana

Fazowski w Afryce (RPA). Pani w trakcie rozwodu, Góry Smocze, spotkanie pawiana i lęk wysokości.

Fazowski — pociecha z niego. Pomimo że nie zgadzam się, ze wszystkimi jego poglądami, to lubię go oglądać i słuchać. Ma w sobie ogromne pokłady pozytywnej energii.

Re: Fazowski w Afryce (RPA). Pani w trakcie rozwodu, Góry Smocze i spotkanie pawiana

dziewczyna z perłami
Piękne miejsce. Autor sympatyczny, ale bardzo dużo mówi i w tempie, że ból głowy. Robi tyle zgiełku, jakby był w pubie.

Re: Fazowski w Afryce (RPA). Pani w trakcie rozwodu, Góry Smocze i spotkanie pawiana

dziewczyna z perłami napisał/a
Piękne miejsce. Autor sympatyczny, ale bardzo dużo mówi i w tempie, że ból głowy. Robi tyle zgiełku, jakby był w pubie.
Autor to chyba typowy ekstrawertyk? Co w duszy, to od razu na języku? Dlatego ludzie pewnie tak lubią go słuchać i oglądać = bo wygląda to szczerze i naturalnie.
Podczas krótkiego filmiku można z Fazowskim spokojnie wytrzymać. Podejrzewam, że na co dzień takie trajkotanie może faktycznie być uciążliwe (na dłuższą metę). Jednak na Youtubera jak najbardziej się Fazowski nadaje.

PS. Polubiłem go jeszcze bardziej za odśpiewanie piosenki religijnej ;p

Re: Fazowski w Afryce (RPA). Pani w trakcie rozwodu, Góry Smocze i spotkanie pawiana

dziewczyna z perłami
Jest bardzo sympatyczny. Jest pomysłowy i odważny. Na youtubera nadaje się.