Finał w wimbledonie

hiena
gra w nim Angelique Kerber...ma polskie pochodzenie i żyje w Polsce...na papierze  jest Niemka ale co tam...niech pokona wreszcie ta serene babochłopa...niech się zajmie dzieckiem i tak już tyle rekordów nabiła...

Re: Finał w wimbledonie

hiena
Na Isię...już nie ma co liczyć ze wygra kiedykolwiek ta imprezę...

Re: Finał w wimbledonie

hiena
Pięknie!...wygrała wreszcie!...jako pierwsza Polka...

Re: Finał w wimbledonie

Ryo2
Brawa dla niej ale brawa też dla Igi Świątek która wygrała juniorski wimbledon :)

Re: Finał w wimbledonie

hiena
Nie wiedziałam ze grał  jeszcze ktoś...bo o tej rosolskiej mówili ale odpadła...brawo...

Re: Finał w wimbledonie

hiena
Na interi pisze w głównym News ze wygrała Polka a to się okazało ze ta młoda...ja myślałam ze chodzi o kerber...dziwne ze nigdzie ani na onecie nie jest na głównej?
Wyglada jakby ta juniorka była główna zwyciężczynią?...ignorancja normalnie:/...