Florestas Submersas to gigantyczne akwarium przyrodnicze Takashi Amano w Lizbonie w Portugalii

Florestas Submersas to gigantyczne akwarium przyrodnicze Takashi Amano w Lizbonie w Portugalii

Florestas Submersas - gigantyczne akwarium przyrodnicze Takashi Amano w Lizbonie w Portugalii

"Gigantyczne akwarium przyrodnicze Takashi Amano w Lizbonie w Portugalii, stworzone przez zespół akwarystów w 2015 roku".

Re: Florestas Submersas to gigantyczne akwarium przyrodnicze Takashi Amano w Lizbonie w Portugalii

Przyłaszczka
Miałam zaproszenie na teraz do Portugalii, ale niestety, teraz mam dużo pracy, od kilu dni nie wiem w co ręce włożyć. Zapewne będzie jeszcze okazja.

Bardzo ładne to akwarium, ale tak się zastanawiam, czy takie rybki są szczęśliwe w takiej szklanej klatce? Jak zamknięte ptaszki, które nie mogą wzbić się w powietrze, jak kwiaty w doniczkach, które nie mogą puścić korzeni w ziemię i widzą słońce tylko przez szybę...
🦋🦋🦋