"Gabrysia"

Wspomnienie

Re: Taki, co to patrzy spod byka na zdjeciu. Taki słodziak brązowy;))

Serenity napisał/a
"Zabiję Cię" Doktorku! Zaraziłeś mnie tą "Medusą";DD
To poniżej też jest fajne, Gabrysia kupuje pająka:

Pociecha z tej Gabrysi

Re: Taki, co to patrzy spod byka na zdjeciu. Taki słodziak brązowy;))

Wspomnienie

Re: Taki, co to patrzy spod byka na zdjeciu. Taki słodziak brązowy;))

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie

Re: Taki, co to patrzy spod byka na zdjeciu. Taki słodziak brązowy;))

Serenity napisał/a
PROTESTUJĘ !  by usuwac czyjeś komentarze w moich wątkach.
Chyba, ze byłyby wulgarne, lub bym sama o to poprosiła.
Wszystkie komentarze Lothara będą kasowane na tym forum, bo ta osoba nigdy nie powinna się tutaj znaleźć. Moja cierpliwość i dobroduszność się dla niego skończyła. Niech sobie założy swoje forum — i tam wypisuje, co tylko chce. Tutaj nie życzę sobie takiej podłej osoby i jest więcej osób, które myślą podobnie.

Re: Taki, co to patrzy spod byka na zdjeciu. Taki słodziak brązowy;))

Wspomnienie

Re: Taki, co to patrzy spod byka na zdjeciu. Taki słodziak brązowy;))

Serenity napisał/a
A mnie się widzi, ze to wasza prywatna wendetta.
Ide spac, nie chce mi się z Tobą gadac.
Facet nie ma za grosz honoru. Po tym, co wypisywał na mój temat na Onecie i poza Onetem, po tym ile wykasował moich komentarzy na Onecie, po tym, jak kłamał o wirusach na tym forum, miał tutaj bezczelność przyjść po zamknięciu forów na Onecie — żeby wrzucać linki, do innych forów (do miejsc, gdzie niby mamy się spotkać). A jak to się nie udało, miał bezczelność i tupet, żeby się tutaj zadomowić. Przymknąłem na to oko i na resztę chamstwa i bezczelności z jego strony. Niestety limit mojej tolerancji dla niego się wyczerpał.

I dalej nie ma za grosz godności, bo nawet po zbanowaniu i wykasowaniu jego postów, dalej tutaj wchodzi i mnie obraża.

Precz z Lotharem !!!

PS. A wątek pożegnalny, to niech sobie założy, ale na Onecie.

PS. Jedyne rozwiązanie, jakie widzę, to separacja.