Gdzie są flagi? Się pytam!

Re: Gdzie są flagi?

Spokojnie, przed domem już zawiesiłem flagę dzisiaj... Zaraz pobiegnę też wywiesić flagę na Multi forum! Więc po co te nerwy?

Re: Gdzie są flagi?

MaryLou
Spoko! Gospodarz to gospodarz,nie ma wyjscia:)

Re: Gdzie są flagi?

Kpt.Wojtek
A u sasiadow ni flag ni tematu niepodleglosci. Wczesniej ciagle o zydowskich reparacjach, a tu cisza.
 Newsem dnia bylo chyba jak ubrac jedna z suk Lotiego, bo jest zimno a ja uszy bola.

Tyle o kanapowym, niezlomnym  patriotyzmie!

Re: Gdzie są flagi?

MaryLou
Sąsiedzi utkneli w starych dekoracjach i malej stabilizacji. Bojownikami raczej nie sa,bardziej konsumpcja ich obchodzi. No Kropelka szuka i sie realizuje.  Sama zaluje ze przyszlo jej zyc w realu wsrod pisowskiego ludu podkarpacko-malopolskiego../// Atlantycki zascianek jednak ja kusi..:)