Geriatria szefowej w przekwicie:)

1 wiadomość Opcje

Geriatria szefowej w przekwicie:)

Kpt.Wojtek
Sylwia: "Wiem to i nawet pogoda nie sprzyja. Wenus my tutaj się właśnie wspieramy i jak jest za dużo złych wiadomości, to zawsze znajdzie się...antidotum ;)
A wiesz, że w kontrowersyjnych jest wątek Ewki (na samej górze) gdzie kilka dziewczyn wkleiło swoje zdjęcia?)
Jak chcesz to zajrzyj i może wklej także swoje (najlepiej z lat młodzieńczych, ale jak nie masz to może być aktualne) miło mi będzie Cię zobaczyć :)
Ps. Tamten przedział to taki darknet, więc tylko my możemy zajrzeć:) "

Aktualnie milo jest zobaczyc zdjecia sprzed dekad:))
Kpt.Wojtek 🌟