Gośc musiał mieć ogromniastą skarbonkę ;)

Gośc musiał mieć ogromniastą skarbonkę ;)

Ryo2
Pamiętam jak w dzieciństwie zabrałem swoją wypełnioną drobniakami  skarbonkę do kiosku by kupić taki samochodzik na kabelku .  Na jednym końcu kabelka było autko a na drugim ustrojstwo do sterowania nim.  Pani w kiosku trochę czasu spędziła licząc te drobne ale jak widać "prawdziwe" auto też mozna kupić w ten sposób

Re: Gośc musiał mieć ogromniastą skarbonkę ;)

Ryo2
Jak sobie czytam o tym to tak w skrócie: Facio kupił BMW , część kwoty (ok 37000 zł w przeliczeniu na polski) przyniósł w bilonie który wypełniał kilka kartonów.  Ponoć od klku lat zbierał monety i postanowił je jakoś spektakularnie wydać

Re: Gośc musiał mieć ogromniastą skarbonkę ;)

da®®io
miał szczęscie, że one się nie przeterminowały bo ja mam jeszcze kilka monet o nominale 100 żłotych z emblematami " Solidarnosci " i są prawie g.warte bo nawet nie mają miana kolekcjonersko-pamiątkowych

Re: Gośc musiał mieć ogromniastą skarbonkę ;)

Ryo2
To odczekaj jeszcze trochę a nabiorą wartości ;)

PS: A ja mam mundialową monetę z wizerunkiem Fabiańskiego :D

Re: Gośc musiał mieć ogromniastą skarbonkę ;)

da®®io

ale takiej monety 100 000 zł to ja nie pamiętam-ona musiała być tuż przed denominacją, ale to chyba jakaś partia kolekcjonerska z r.1990

Re: Gośc musiał mieć ogromniastą skarbonkę ;)

Ryo2
Na pewno kolekcjonerska bo w powszechnym obiegu takich nie było.  Z tego co widzę to sprzedają takowe za 299zł wiec jednak jakąstam wartość mają ;)
gotowanie-emotikon-ruchomy-obrazek-0007