Gram szachy :)

Re: Gram szachy :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Re: Gram szachy :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Re: Gram szachy :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
2h analizy i... Jestem głąbem! Dalej ślęczę

Re: Gram szachy :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Re: Gram szachy :)

MaryLou
Podziwiam...tatko gral w szaszki,corci nie nauczyl..Trza cierpliwosci...Nie ze mna///// Syn inne gry ulubił...

Re: Gram szachy :)

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Podziwiam...tatko gral w szaszki,corci nie nauczyl..Trza cierpliwosci...Nie ze mna///// Syn inne gry ulubił...Dasz rade!

Re: Gram szachy :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Gra powodująca uzależnienia :/ Głównie tytoń. Ciekawym zjawiskiem jest, że ciągnie mnie do gry w szachy jak sobie popiję :) Oczywiście nie zachęcam do używek!
Jak grałem z moim bardzo dobrym kumplem kilka partii pod rząd to konkubina kręciła nosem, że te maratony to jakaś masakra, że woń browarów, fajków jest wprost niemożebna. Trudno żebym śmierdział szachami.
Lecę w te bierki... Pozdrawiam 🥳

Re: Gram szachy :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Tego jeszcze nie grali :)
Kwadrans ledwo minął a na powiadomieniach YT mam tu takie ZŁOTO! :)
Normalnie szok! Byłbym bardziej zaskoczony z przyszytą dyńką do poduchy albo podłogi :)
Siadam do analizy partii...

12