😂
jesteście nie na czasie :d

Re: Halloween to się już skończył

😂
I ileż można się remontować :d

Re: Halloween to się już skończył

malarz
Remont to remont i radzę tu nie wchodzić:DDD Przez czyjąś nieuwagę może ci się kubeł z  farbą wylać na  łeb.No,chyba że wstąpiłas tu odebrać swoją miotłę,na której przyleciałaś w Halloween.

Re: Halloween to się już skończył

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez 😂
😂 napisał/a
jesteście nie na czasie :d
Ale kolejny  Halloween będzie już przecież za rok? Czy naprawdę jest sens zmieniać scenografie? Nie lepiej poczekać do następnego?

😂 napisał/a
I ileż można się remontować :d
Fajnie jest celebrować i przedłużać taki forumowy remont. Super, że nie trzeba się nigdzie spieszyć, gonić, rywalizować przejmować się goniącymi terminami :)

PS. Ale spokojnie, już niedługo przedstawię plan remontu na najbliższe miesiące, a może i lata, opiszę jak będą przebiegały poszczególne, długie etapy remontu...

Re: Halloween to się już skończył

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez malarz
malarz napisał/a
Remont to remont i radzę tu nie wchodzić:DDD Przez czyjąś nieuwagę może ci się kubeł z  farbą wylać na  łeb.No,chyba że wstąpiłas tu odebrać swoją miotłę,na której przyleciałaś w Halloween.
Zgadzam się z tym komentarzem :)

Re: Halloween to się już skończył

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez 😂
Styl retro wciąż trendi ; ) Ja tam swojej dyni jeszcze nie wyrzuciłam na kompost, a nad chryzantemami ze dwa dni temu fruwały pszczoły.