Historyczna chwila. Polski piłkarz rządzi niemiecką machiną. I co niedowiarki...

Historyczna chwila. Polski piłkarz rządzi niemiecką machiną. I co niedowiarki...

Niech sie niemiaszki bujają.
A Lewego poogladamy w Barcelonie...
Super!
Dosc tego niemieckiego braku szacunku dla polskiego pilkarza.
I tak dlugo Lewy tam wytrzymal.
A moglby od 4 lat grac w Realu, byla powazna oferta,a te szkopy go nie puscili.
Uwazam,ze w Niemczech nie byl doceniany przez Bayern.
Niech chlop sobie pobawi sie pilka,cieszy nasze oczy/moje!;))/ i rzuci ten szwabski dryl.

Red Borek tu ma racje :od 1:11.40 https://www.youtube.com/watch?v=s_5VvnYs7IQ

Re: Historyczna chwila. Polski piłkarz rządzi niemiecką machiną. I co niedowiarki...

Sputnik
Przyznaję się, że w Lewego nie wierzyłem i w mojej ocenie to będzie ławkę grzał jako rezerwa. Pardon! Błąd pałkarza nastąpił... Yyy 🤭

Re: Historyczna chwila. Polski piłkarz rządzi niemiecką machiną. I co niedowiarki...

MaryLou
Oj tam,kazdy ma prawo do błedu..;))
A niech grzeje Sputniku...byleby w Barce:))))On juz ma dosc bayernu i po prostuchce zmienic klimat. Faktem jest,ze umowe ma podpisana do 2023 wiec...malo może...Ciekawam jak to sie skonczy...https://bundesliga.onet.pl/robert-lewandowski-gra-bayernowi-na-nosie-te-slowa-go-zabola/7s8cnmc

Re: Historyczna chwila. Polski piłkarz rządzi niemiecką machiną. I co niedowiarki...

MaryLou
Robert Lewandowski dopiął swego i oparł sie niemieckiej machinie Bayernie Monachium.
Historyczna chwila. Na koniec osmieszył Bayern. https://bundesliga.onet.pl/robert-lewandowski-osmieszyl-na-pozegnanie-szefow-bayernu-monachium/hy9l7c3
Jest piłkarzem FC Barcelony. Globalnej,światowej,rozpoznawalnej na calym świecie. Spelnil swoje marzenie.
Nie bedzie mu łatwo,ale kto powiedzial,ze ma byc łatwo.
Powodzenia Robert! Dajesz nam wiele radości swa piekna gra. Będa emocje!

Re: Historyczna chwila. Polski piłkarz rządzi niemiecką machiną. I co niedowiarki...

da®®io
po niezbyt udanych zapoznawczych meczach Lewego w USA, hiszpańscy komentatorzy pilkarscy już rozpoczęli  falę hejtu - w stylu " Wyrzucone 50 mln. w błoto - albo, że Lewandowski to może jedynie sznurowac buty Benzemie "
Jeśli Robert nie wpasuje się w druzynę, a druzyna nie będzie z nim współpracować to nie rozblyśnie w Barcelonie - bedzie się szarpał i spalał w walce o każdą pozycję bo szybka techniczna, " radosna " piłka hiszpańska jest diametralnie różna od siłowej, opartej na taktyce piłce niemieckiej

Re: Historyczna chwila. Polski piłkarz rządzi niemiecką machiną. I co niedowiarki...

Zawsze hejtujacy sie znajda,jak wszedzie..//
....wszystko przed nami...Niemniej mysle,ze dla niego to bedzie cudowna przygoda,a co my o tym sadzimy to pikus...
Wielki projekt Barcelona i trzymamy kciuki za El Classico ! I za Roberta lewandowskiego.
Polecam obejrzec oficjalna Prezentacje Lewego w piatek 5 sierpnia o 12.30  na Nou Camp...Nie wiem czy bedzie transmisja,ale warto uronic łezke widzac naszego wielkiego sportowca na tym stadionie...kto by przypuszczal w 1996 roku gdy tam byłam /mam fotke!:))/,ze bedziemy miec pilkarza w FC Barcelona. A on wtedy mial 8 lat i zaczynal przygode z piłka w Varsowi...Wielka sprawa.

Bundesliga ładnie pozegnala Lewego tym filmikiem.:)https://www.youtube.com/watch?v=Sl6kgmE6saU

Re: Historyczna chwila. Polski piłkarz rządzi niemiecką machiną. I co niedowiarki...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Cześć, Lwiczko,

Lewandowski to nie jest już młody piłkarz, więc nie ma co się oszukiwać, że zrobi, jakąś zawrotną karierę w Barcelonie.
Pewnie to już jego ostatni wielki transfer w udanej karierze piłkarskiej.
Niemniej i tak się cieszę, że Polak gra w takim klubie jak Barcelona i życzę mu sukcesów.
Trochę goli pewnie nastrzela.
Chciałbym, żeby po Barcelonie wrócił do Lecha — na piłkarską emeryturę — czyli do klubu, w którym zaczynał się jego piłkarski sukces i popularność :)

Robert Lewandowski Pierwsza Bramka dla Barcelony vs Pumas UNAM | 22/23

Lewandowski na mieście