Inspirujące i piękne

Ida

Inspirujące i piękne

Ida
''Być może dla  świata  jesteś  tylko człowiekiem,  ale dla niektórych jesteś całym światem".   Miło być  kimś  takim dla innych.  Chyba każdy z nas jest kimś takim wyjątkowym w czyimś życiu.  Mówią,  że wszystko kręci się wokół  pieniądzy,  a ja myślę,  że wokół miłości.
Ten cytat przeczytałam całkiem przypadkiem,  chociaż  może to wcale  nie był  przypadek?
Wierzycie  w przypadki?  Czy raczej sądzicie,  że nasze życie ma ukryty sens,  przeznaczenie?
Ida

Re: Inspirujące i piękne

Ida
Tak się nad tym  zastanawiam,  bo w moim życiu dzieją się niezwykle rzeczy,  mają miejsce zaskakujące sytuacje,   doświadczam rzeczy,  które są tak niesamowite,  tajemnicze,  że trudno znaleźć dla nich logiczne wyjaśnienie. Moje życie zmienia się i przyznam,  że bardzo mi się to podoba ☺️

Re: Inspirujące i piękne

W moim życiu też było kilka takich niezwykłych zbiegów okoliczności i zaskakujących sytuacji, że aż ciarki przechodzą, gdy o nich pomyślę. Chyba prawie każdy coś takiego niezwykłego przeżył :)

PS. To super, że Twoje życie zmienia się w kierunku, który Ci się podoba :)
Ida

Re: Inspirujące i piękne

Ida
Czuję  w kościach,  że najważniejsze  zmiany  to przede mną i mogą wywrocic mi życie  do  góry nogami
😁

Black Stone Cherry - Peace Is Free #polandrock2019

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ida