Iza Grzelak i Maciek Walewski - Tylko bądź przy mnie

Iza Grzelak i Maciek Walewski - Tylko bądź przy mnie

Dla zakochanych i niezakochanych...

Игорь Крутой - Папа, мама (Ты и Я)

НАРГИЗ — ТЫ - МОЯ НЕЖНОСТЬ

МакSим - Знаешь ли ты

Игорь Крутой - Печальный Ангел / Igor Krutoy - A Sad Angel.

Re: Iza Grzelak i Maciek Walewski - Tylko bądź przy mnie

rozalka
Pięknie ustroiłeś forum, Szuwarku:)
A "Tylko bądź przy mnie" gdzie?

Re: Iza Grzelak i Maciek Walewski - Tylko bądź przy mnie

rozalka napisał/a
Pięknie ustroiłeś forum, Szuwarku:)
A "Tylko bądź przy mnie" gdzie?
Dziękuję. Starałem się, jak tylko mogłem. Jak to gdzie? Wszędzie tam, gdzie jestem ja ;p